MuscleMeat

Double Kettlebell Clean and Press en Ring Chinups

Ik ga me geen zorgen meer maken over mijn dieet.
Gewoon eten waar ik zin in heb. Toen een tijd terug op 8% lichaamsvetpercentage zat deed ik dat ook.
De reden dat ik nu beetje overgewicht heb is omdat ik in die bulk me zelf vol te proppen zat.
Ik eet uit me zelf toch niet zo veel
Liep je in die tijd niet 20/25km per dag?

Stelletje zielige stalkers zet dislike op elk van mijn videos

Stalkers

Anabolen apen

Discord homos zitten elkaar in de kont te neuken Homos
Hou je rustig markie!

• Topic Starter Topic Starter
Abilify gaat eraf, die abilify is de oorzaak van veel van mijn mentale problemen zoals constant dingen veranderen en impulieve acties en gedachtes.
Nu alleen maar Xeplion.
Volgende keer als ik depot krijg alleen Xeplion.

In 2022 had ik alleen xeplion en was is ik er veel beter aan.

Screenshot 2026-01-26 162537.png - 688812

Is met psychiater besproken is er ook mee eens.

Het heeft ook stemmingswisslingen en manie bij me veroorzaakt. Daar had ik eerder nooit last van. Abilify heeft dit gedaan.

Mijn video over abilify engels hoe het mij heeft veranderd
Volgende injectie alleen xeplion

Door deze rommel hebben ze depakene vroeger er bij gedaan daar ben ik nu gelukkig van af
Zit mentaal niet goed in me vel nu kwaad over veel dingen

Hersens naar de t*fus

Ook dat ik mijn youtube nu al 2-3 x heb verwijderd stoort me mijn oude youtube channels door het compulsieve gedrag

Wat een kut tijd

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn hoofd zit mij op te fokken

Ik heb 130 iq en hoog niveau bewustzijn maar mijn hersens doen automatisch fucked up dingen niemand begrijpt dat om de controle zo kwijt te raken terwijl je bewustzijn gewoon toe kijkt

Mensen begrijpen dat gewoon niet als je hersens naar de t*ring zijn

Is allemaal begonnen door antidepressieva toen ik 15 was daarna daarmee in 1x gestopt, daarna pscyhose door gegregen en 4 verchillende psychidelica gebruikt in psychose en wiet dan is je leven wel GG ja well played

Pyshcitaiatrie heeft me gefaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb meer dan 1 gram caffeine dagelijks nodig om te functioneren omdat ik een halfe gram antipsychoticas per maand moet innemen en dan als nog voel ik me altijd fucked up vaak als ik ga slapen hoop ik dat ik niet meer wakker word

Psycyhiattrie joden hebben mijn leven verknald, en ook mijn drugs gebruik

Maar komt wel goed

Succes Mark, en denk aan je taalgebruik. Fijn dat je het van je af mag schrijven hier, en ik stoor me er niet aan !

❤️

Hey welkom terug! :birthday:

Daar istie weer🤗

Zei ik toch al.
Komt altijd weer terug.
Hou vol en sterkte met alles. :wl:

Voel me alweer beter... Stemming wisselt vaak, hopelijk gaat het veranderen als de Abilify eraf is.

Voel me alweer beter... Stemming wisselt vaak, hopelijk gaat het veranderen als de Abilify eraf is.
Heeft dit ook van invloed op je trainingskeuze / dieetkeuze? Oprechte vraag.

Als in: je stemming wisselt dus ga je ook ineens andere keuzes maken in andere onderwerpen zoals voeding en training?

Heeft dit ook van invloed op je trainingskeuze / dieetkeuze? Oprechte vraag.

Als in: je stemming wisselt dus ga je ook ineens andere keuzes maken in andere onderwerpen zoals voeding en training?
Abilify zorgt ervoor dat ik alles altijd wil veranderen, constant wijzingen maken in alles
Ook compulsief steeds naar albert heijn gaan als ik geld heb

Sorry voor de rare shit die ik post mensen heb er soms geen controle over

Terug
Naar boven