AndroidHealthClinic

Double layer DVD brander

UFighter89

Advanced Bodybuilder
Waardering
7
Beste computerkenners van DBB,

Ik ben van plan om binnekort mijn Xbox360 een beetje te laten modificeren om het zo maar te noemen. De garantie is op en het klinkt allemaal wel aantrekkelijk. Vriend van me heeft het ook gedaan en het bevalt hem prima. Het probleem is nu dat als ik nu spellen wil gaan branden ik dit niet kan. Hij zei me dat dat op een double layer dvd moet gebeuren en mijn computer kan die niet branden. Is een double layer dvd brander ergens te koop en naar wat voor merk en dergelijke moet ik dan op zoek gaan.

Ben niet zo'n held met dit soort dingen daarom dat ik het hier maar vraag :o

Externe dvd brander via usb, kost rond de 50 euro

als je een modchip laat steken, kan je beter meteen een grotere HD installeren, en kan je games via netwerk op je HD installeren/copieren

als je een modchip laat steken, kan je beter meteen een grotere HD installeren, en kan je games via netwerk op je HD installeren/copieren

Ik neem aan dat hij voor een softmod gaat :)

Ik zou zelf voor een Pioneer brander gaan, die worden op elk Xbox360 mod forum aanbevolen. Als je een Pioneer DL brander hebt en Verbatim DVD+R DL schijfjes, kan er niet veel mis gaan :D

Bekijk wel even de tutorials op het net over het checken van stealth bij games enzo, dat is wel belangrijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor alle antwoorden jongens! Ook al ken ik de termen als modchip en softmod niet :D

Spellen op Xbox Live spelen doe ik toch nooit dus wat dat betreft zal het met gepakt worden enzo toch wel mee vallen?

Terug
Naar boven