AndroidHealthClinic

Dragonball Z casting

Het had wel iets geweest voor Johnny Depp die staat altijd open voor dergelijke dingen, maar met deze cast word het natuurlijk niets.

Word een ***film zoals Mortal Kombat.

wat een ontieglijke emosuperdude die 1e ,

als ik me de tekenfilm serie kan herinneren, waren die gasten echt overdreven gespierd :P

goku24.jpg

Gezichten lijken op zich wel, maar had liever mensen met 2x zo veel massa gezien. Ik denk wel dat de film een grote teleurstelling gaat worden. Anime moet niet verfilmd worden.

nja wordt echt een verkrachte dragonball film volgens mij
net zoals bij streetfighter

Een Gast Op IMDB schreef:
The Cast:
Goku: Hugh Jackman was recently fired from this part, they're looking at Tom Welling now.
Vegeta: Ray Park (Toad, Darth Maul)
Gohan: ???
Bulma: Jessica Alba ( P.U.N.K.S, Idle Hands, Dark Angel)
Piccolo: Sam Wheeler
Raditz: Jason Bateman (Teen Wolf Two, Necessa= ry Roughness, The Sweetest Thing)
Nappa: Bill Goldberg (Universal Soldier: The Return, WWE Wrestling)
Krillin: Verne Troyer (Mini Me)
Tien: Orlando Bloom ( Black Hawk Down, Lord of the Rings, Pirates of the Caribbean )
Chi-Chi: Eliza Dushku
???: Chris Judge (Stargate) -[Uncomfirmed]-
Puar, Oolong, and King Kai will be CGI. The voice actors from the show will do the voices for these characters on the movie. They will have small parts.

Director:
Roland Emmerich ( Independence Day, The Patriot, Universal Soldier, Startgate, & Godzilla)

TIDBITS:
FOX is shooting for a PG-13 rating and a running time of somewhere between 3 to 4 hours. They are hoping for the DBZ movie saga to be 4 episodes long (4 movies). They will most likely be The Saiyan Saga, The Frieza Saga, The Android Cell Saga, and the Majin Buu Saga.

George Lucas' CGI Company ILM has signed a contract to do the special effects so expect some kick ass action scenes and imagery.

Sets are currently being built at the FOX Studios in Sydney, Australia.

The hair will be very unique. It will be relatively normal but still have "bounce".
Frieza will be mentioned but he will not make an appearance.
Goku's uniform will be blue and not orange.
Bulma will have blue hair (Don't they mean green?)

I'm not going to post the plot just yet, it's a spoiler.
http://www.imdb.com/title/tt0417613/board/thread/10527221
Gevonden, miss leuk!

maar ja, t zal wel weer veranderen. Kijk maar naar de acteurs.
mij post is in tweestrijd met dat wat hij zei in z'n eerste post

Waarom nou weer zo'n ecto?

Gewoon Synthol inspuiten.

Ppfff wat is iedereen pessimistisch.

Met de hedendaagse technieken kunnen ze daar echt wel een dikke film van maken als je het mij vraagt? Ik ben iniedergeval wel benieuwd, maar gaat nog wel een aantal jaren duren voordat hij klaar is?

Ik was vroeger verliefd op dragonball Z dus ik zie het wel zitten!

personal trainertje ertegen aan en tis zo gefixed joh ;)

En misschien nog een hele rare opmerking.. waarom niet iemand met een iets meer 'aziatische uitstraling' ?

ale tom welling heeft dus al een sterker lichaam dan die gast van in de beginpost.

belachelijk
meer zeg ik er niet over

ze konden beter een soort beowolf er van maken of een tekenfilms zoals de tekenfilm simpsons die onlangs in de bioscoop was te zien.

Terug
Naar boven