Fitness Seller

Dragonball Z casting

De enige goede gecaste persoon is voor het character Nappa: Bill Goldberg :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En waarom weer jessica alba, niet dat ze niet lekker is maar die speelde invisible woman ook al.

ik ga hem wel kijken, dat ben ik aan al die uren DBZ verplicht.

Kale had Krillin kunnen zijn trouwens, zonde dat er geen open audities waren ;)

Voor Piccolo hebben van gezciht wel een goede, die voor goku vind ik maar een miet.
Zolang Vegeta maar cool is :D

Trouwens, Nathan Jones kan Nappa spelen, alhoewel hij mss nog iets meer massa nodig heeft om op hem te lijke, maarja, enkel Jay en Ronnie hebben evenveel massa als hem wss
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit: Dragon Ball (2010)
volgens imdb komt de film pas uit in 2010 en volgens wikipedia in augustus 2008?
Dragon Ball (franchise) - Wikipedia, the free encyclopedia

Tom Welling is wel een goede keuze wat betreft Goku. Die homo uit de beginpost niet. Overigens denk ik dat Ruhl gewoon Nappa moet zijn. Acteren hoeft 'ie toch niet, alleen een beetje schreeuwen.

Krillin is ****in Mini Me!!!!

Dat gaat te ver hoor.....

Dat Mini Me de acteur is voor Krillin is niet waar.
Trouwens, Edward Norton als King Vegeta?
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind btw Hugh Jackman voor Goku wel ok opzich, net als Nappa en Orlando als Tien zie ik ook nog wel zitten

Mag die justin chatwin wel is flink gaan trainen voordat ie beetje op goku gaat lijken:p
James marsters is wel goede persoon voor piccolo als ik dat zo zie.

Ze gaan voor de film dan toch zeker @100x earth gravity trainen? :D

Damn die Piccolo ziet er niet uit man. Ook het hele verhaal zal wel weer ruk worden en een verdraaiing worden van de originele saga's. Ben ze toevallig weer allemaal aan het kijken vanaf aflevering 1, ben inmiddels bij de android saga aangeland. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Woow WTF vet man:D Karma! Ookal kan ik hem nog neit downloaden omdat ik maar 80Gig geheugen heb:(

waarom casten ze Lee Priest niet voor Goku?

alleen z'n haar donker verfen...

251328414_26b626b955_m.jpg

goldberg is de enige degelijke casting so far...

zou zonde zijn om zo'n goede serie te verkrachten..hope dat ze het goed gaan doen...

Terug
Naar boven