Fitness Seller

Drank, jongens en meidendrankjes.

Peiling Peiling wat zijn jongensdrankjes, of kan je als jongen onbezorgd drinken?

• bier :P

Stemmen: 78 75,0%
  • beerenburg

Stemmen: 25 24,0%
  • flugel

Stemmen: 17 16,3%
  • freitling

Stemmen: 11 10,6%
  • dropshot

Stemmen: 21 20,2%
  • cola-beerenburg

Stemmen: 22 21,2%
  • smirnoff ice

Stemmen: 17 16,3%
  • safari

Stemmen: 13 12,5%
  • redbull-wodka

Stemmen: 43 41,3%
  • bacardi

Stemmen: 36 34,6%
  • breezers enzo

Stemmen: 8 7,7%
  • wijn rood/wit

Stemmen: 22 21,2%
  • water

Stemmen: 42 40,4%
  • coctails

Stemmen: 20 19,2%
  • iets anders,, plaats een berichtje

Stemmen: 16 15,4%

• Totaal stemmers
    104
De 2 zatste dagen in mijn leven waren op wodka-redbull (die dag naar het schijnt in A'pen en Lier geweest waar ik totaal geen bebul van had) en whisky-cola ( werd ik ergens zonder schoenen en hemd in het midden van een strand wakker) ... Die enge dingen wil ik niet meer meemaken:duh::nanner:

( werd ik ergens zonder schoenen en hemd in het midden van een strand wakker) ... Die enge dingen wil ik niet meer meemaken:duh::nanner:[/QUOTE]

Hahahaha

De 2 zatste dagen in mijn leven waren op wodka-redbull (die dag naar het schijnt in A'pen en Lier geweest waar ik totaal geen bebul van had) en whisky-cola ( werd ik ergens zonder schoenen en hemd in het midden van een strand wakker) ... Die enge dingen wil ik niet meer meemaken:duh::nanner:
+ anuspijn?

Bier & Whisky!

Ardmore Single Malt

bier, whisky, vodka....puur! das voor mannen. Zodra er iets in gemixt wordt ben je een p*ssy :P

Bier, wijn, wodca-redbull bij uitzondering. Verder wel wat gedestileerd enzo, maar als je als volwassen kerel in de kroeg flugel staat te drinken is er toch iets goed mis met je.

Bier en wodka, eventueel met jus..

Een echte man drinkt zijn eigen urine! Goed tegen (spier)ontstekingen/ouderdom en kanker en je laat zien dat je niet vies bent vanzelf, en dat je goed in de jungle zou kunnen overleven. Welke vrouw zegt daar nou nee tegen?

of drink helemaal niet (water rocks)

echte mannen drinken tomatensap, water en groene thee, en heel af en toe een biertje.

maarum bier en sterke drank (puur) dat is voor mannen, al die mixjes, coktails is echt voor kinderen en vrouwen. En het allergrootste mietjes drankje is BACO!

Spa Rood. Heb althans nog nooit iemand "Wat voor meidendrank drink jij nu weer?!" tegen mij horen zeggen...

Bier
Wodka Jus
En soms voor de lekker heid een Safari Cola.
Bessen 7-up vind ik ook lekker (soort cassis). Word ook door veel dames gedronken.
I don't give a ****.

Verder drink ik niks bijzonders meer. Vroeger was het haast alles wel wat ik dronk.

Mannendrankje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrouwendrankje:

???

Correct.

Tja, dan ben ik dus toch een manwijf... :rolleyes:

Terug
Naar boven