AndroidHealthClinic

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Promotiestunt? :roflol:
Stelletje mong*len zeg daar die marketeers :o, wat voor idiote stunt zou dat zijn?
"Kijk wij doen alsof een meisje levenslang verminkt is maar uiteindelijk blijkt het een grap te zijn! HAHAHA"
Ja jongens, daar scoor je mee. :rolleyes: Maar goed, veel hebben ze toch niet te verliezen.

Zowel het sociaal/professioneel leven van het meisje als de werkzekerheid van de tatoeëerder lopen hier "gevaar", vals of niet. Dat riskeer je niet voor een stuntactie.
Nee, voordat het wordt bevestigd blijf ik erbij dat dit echt is.

Lijkt idd vreemd, maar veel wijst er wel op dat het fake of verzonnen is..

Als het een stunt is vind ik het maar laf, iedereen dit laten geloven en dan zelf niet willen toegeven dat het om een stunt gaat. :rolleyes: Denk trouwens niet dat dit mensen meer naar deze radiozender zal doen luisteren. (als het fake is)

Ze kon deze week tot 30.000 euro krijgen voor een optreden in Britse talkshows.

Kimberley Vlaeminck weigerde echter alle aanvragen. Ze zei alle aandacht niet meer aan te kunnen en bovendien geen vreemde talen te spreken.
De ironie:roflol:

lol als dit een promotiestunt is , dan ist wel een dikke fail:thumbs:

Ik denk dat ze wel genoeg voor lul is gezet, dus dan wil je nergens op tv, ook niet voor 30.000 euro.

60000 voor 2 interwiews,ik zou het wel weten!

Aandachtsgeil

Ja hoor,in slaap vallen bij 3 kleine sterretjes.Niemand valt in slaap bij 3 kleine sterretjes.

Als het een marketingstunt is, is het in mijn ogen een geslaagde stunt.
Wat een publiciteit :D

op het radiointerview van MNM hebben ze iig niets gezegd over dat het een stunt was, blijft wel verdacht natuurlijk dat enkel MNM ze heeft mogen spreken laatste dagen terwijl dat bekend staat als een onserieuze k*tzender en ze met zo'n dingen niet geassocieerd wilt worden :P.

Kennis van me die in haar buurt woont had haar overigens gezien dat ze rustig op een terrasje zat van de aandacht te genieten, beetje onwaarschijnlijk voor depressief wijf met zelfmoordneigingen zoals beweerd wordt.

Ik zou die 30.000,- pakken!

heb je er toch nog iets aan overgehouden, los van die 53 sterren extra natuurlijk :D

hoax

Terug
Naar boven