Fitness Seller

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Haha die Pa ook echt op die foto...

• Topic Starter Topic Starter
vergeet niet op dit topic te stemmen, mannen ! is zeker 5 sterretjes waard ! ---> [Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

My god! Durf mijn hand voor in het vuur te steken dat ze liegt. Trouwens die tattoo dude spoort ook niet, wat een lijpo. Dat hij nou de helft van de kosten vraagt voor die tatoo. En ook nog eens een deel van de laser behandeling wil betalen om zijn eer te redden. Dat slaat echt helemaal nergens op.

Het verhaal wat is verteld door de tattoo dude klinkt logisch; Toen de tatoo klaar was, en ze in de spiegel keek was ze erg blij. Pas bij de reactie van haar vader was het ineens niet mooi en de bedoeling. Hoe meer beeld materiaal ik van haar zie, hoe meer het lijkt dat ze niet een al te helder licht is. Maar ze komt er nog mee weg ook. Only in Belgium.

"Omdat ik te lelijk ben" ze was al lelijk nu is ze gewoon TE lelijk :D

ik vind die sterren wel mooi ben beniewd naar haar bruine STER :thumb:

- Flat Chest
- Pancake Ass
- 56 Tattoos on Face

Fail

29eglmq.jpg

Hahahah u guys crack me up :D

Ik versta geen **** van wat ze zegt.

Die gast wil dat ook nog betalen he. Ziekelijk duur:
"Het meisje zal zeker 15 behandelingen nodig hebben aan 750 euro per sessie"

En geen werk meer kunnen krijgen? Der is altijd het circus e :D

Ik zie enhoor gewoon aan haar gezicht/stem op dat filmpje dat ze liegt wanneer ze zegt dat ze in slaap viel.

Mijn baas op het werk vandaag er heilig van overtuigd dat dit allemaal opgezet spel was van haarzelf & vader om in de belangstelling te komen.
Lol, wie doet er nu zoiets om in de belangstelling te komen...

op facebook is er al een quiz die je kan doen
"Hoeveel sterretjes moet jij laten tatoeëren?"
het nieuws verspreid zich snel :p
en er zijn ook al photoshops van andere mensen met dezelfde sterretjes op hun hoofd :')

Terug
Naar boven