XXL Nutrition

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Lol ik las ergens dat ze nu zogezegt flauw is gevallen tijdens het tatoeëren

het is alvast geen promotiestunt dat heeft blijkbaar MNM ontkent
en kimberley gaat nu naar de psychiater na het zien van de 1000den fotos van haar op het web..

gihi

Het "meisje" is op de zevende dag geweest net (belgisch programma dat beetje vergelijkbaar is met pauw en witteman enzo :P) en ze blijft mar aan haar bullshitverhaal vasthouden :D.

Dan begon haar stoere oom(die van de pic) van "ja ik zie er indrukwekkend uit dus tege mij durve ze niks zegge en enkel positieve reacties ma kimberly word altijd uitgescholden" enzo :D.

Hilarische shit.

Toevallig mocht in heel het interview geen enkele kritische stem vallen die haar enkele pijnlijke vragen zouden kunnen stellen. Mocht enkel maar medelijden enzo tonen.

Wel nog leuk opt eind kwam er tattoeage expert zeggen dat ze basicly screwed for life was en er wss nooit volledig van zou afgeraken :D.

fake

Al het vocht is ook uit de wangen op de familie foto ;)

:eek: hij heeft ook zo'n ster :D

De hoeveelste versie van haar verhaal heeft ze al verteld ? Het moeten er toch om en bij de twaalf zijn.

enerzijds toch ook wel de schuld van de tatoeerder, dat hij haar niet gevraagd heeft er nog een nachtje over te slapen ofzo. Zeker voor iemand die zijn eerste tattoe zet.

Idd, en voor 200€ per sessie kan ze het weg laten laseren als ze wil, zonder enige vorm van littekens.. En geen 10 000€ zoals ze op het nieuws beweren.:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=BQ0XKYKl09A&eurl=http%3A%2F%2Fwww.hln.be%2Fhln%2Fnl%2F959%2FBizar%2Farticle%2Fdetail%2F899694%2F2009%2F06%2F21%2FSterrenmeisje-biecht-leugen-op-Ik-was-bang-van-papa.dhtml&feature=player_embedded

De reactie op 1 min 48, schud ze geweun haar hoofd als teken dat ze haarzelf niet gelooft.

En dan nog een keer op 2 min 12, de trek die je ziet dat ze maakt met haar mond, wijst er ook duidelijk op dan ze aan het liegen is.

Uiteindelijk ging iemand het toch opmerken, natuurlijk wel enorm dom van haar.

enerzijds toch ook wel de schuld van de tatoeerder, dat hij haar niet gevraagd heeft er nog een nachtje over te slapen ofzo. Zeker voor iemand die zijn eerste tattoe zet.
Tattoo's maak je normaal op afspraak, khad een maand bedenktjid ofzo bij mij ....

zomaar binnenlopen en een tattoo laten zetten heb je aan je eigen ....

:D Goed einde van het verhaal. Heerlijk hoe het gelukt is om wat iedereen wou van dag 1: die domme h**r de waarheid doen spreken.

ivm Teflon Ron is wel epic had hem ook herkent direct.. maar dacht toch dat het wel toeval zou zijn.

Ik geef dit topic 5 sterren .

Tja...als je liegt, doe het dan goed. Dit is gewoon pijnlijk om naar te kijken...

Die vader van haar heeft ook een bord voor zijn kop. Die wil die tattoo-dude wel wat aan doen. Vooral blind je 18-jarige dochter geloven. :roflol:

Teflon Ron is blijkbaar niet al te snugger:

Politie komt tussen bij discussie oom Kimberley en tatoeëerder

KORTRIJK - De politie moest zaterdagavond de gemoederen bedaren in de tattooshop van Rouslan Toumaniantz. De oom van Kimberley Vlaeminck sloeg er na een discussie met de tatoeëerder zijn eigen hand tot bloedens toe op de voordeur.
'Rouslan had beloofd dat hij zou opdraaien voor de kosten van het verwijderen van de sterretjes', zegt de betrokken oom, Davy Devalle. 'Maar toen ik hem zaterdagavond de prijsraming wilde laten ondertekenen, weigerde hij: 9.000 euro vond hij te veel. Op dat moment zag ik op zijn pc een gemonteerde foto van Kimberley voor Carglass: sterretjes verwijderen? Bel Carglass . Toen ben ik ontploft. Maar ik heb daar geen schade aangericht', zegt hij. De politie, die in de buurt was voor een braderie, kwam de verklaring van beide mannen noteren. Rouslant Toumaniantz liet weten dat hij bij de politie een klacht indient en een advocaat in de arm neemt.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GEB2BMIR6

Heeft er iemand een link naar wat epic topics van hem?

Terug
Naar boven