AndroidHealthClinic

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Wat een dom verhaal, die Pa gaat effe een ijsje halen en bij terugkomst is zijn dochter een sterrenhemel.

3 sterren zetten duurt nog geen 15 min. het hele gezicht vol duurt echt veel langer als effe een ijsje scoren.

Je voelt toch ook dat je hele gezicht pijn gaat doen,en dat er meer dan op de plek van de 3 sterren word gewerkt.

Ongeloofelijk fantasie verhaal van het Meisje,
en van de TatooBoy nog dommer, je gaat toch niet akkoord als een kind van 18 met zoiets aankomt.

:scratch:

Precies wat ik dacht...

Ik geloof er nix van :P
Zoiets voel je tog, als de tatooman met dat ding op je kaak drukt denk je van "he daar moeten die sterren niet komen" ? want een dom wijf:P

Als je dr koppie 90 graden draait is het net de
wierd-macdonalds-01.jpg

Nais!

hahaha zalig. ik wil die wel eens in haar sterretje boren :o

fake, is met henna gedaan die tattoo artiest heeft die familie goed liggen :p

Voor een nieuw programma met sterren op RTL 4.

En dat wicht heeft er nooit aan gedacht te protesteren toen die zijn naald meerdere malen in haar gezicht plantte?

ze heeft er zo te zien goed lang van wakker gelegen.

haha zwoele blik van die dude rechts :roflol:

:roflol: Hoe kon het ook anders he... Als je Kimberly heet ben je sowieso verloren.
Wat hebben die mensen ook dat ze de absolute definitie van marginaliteit uitstralen... Ik kan er mijn vinger nooit goed op leggen.

pi maal straal in het kwadraat.

Haha dat was hem inderdaad.

Even zoeken. :cool:

11vpfyw.jpg

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/eerste-tattoo-gezet-171690/

Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk,

ben ik de enige die die naam niet frans vind klinken, die het raar vind dat een vader zijn 18jarige dochter een tatoo betaald, die het raar vind dat dit op een dag gebeurd is dat normale winkels gesloten zijn, die dat niet door vreemden zou laten doen?

anyway, epic

Geniaal verhaal dit!

Ben ik de enige die al die sterretjes wel opwindend vindt???

Terug
Naar boven