Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+++++++++Wat een dom verhaal, die Pa gaat effe een ijsje halen en bij terugkomst is zijn dochter een sterrenhemel.
3 sterren zetten duurt nog geen 15 min. het hele gezicht vol duurt echt veel langer als effe een ijsje scoren.
Je voelt toch ook dat je hele gezicht pijn gaat doen,en dat er meer dan op de plek van de 3 sterren word gewerkt.
Ongeloofelijk fantasie verhaal van het Meisje,
en van de TatooBoy nog dommer, je gaat toch niet akkoord als een kind van 18 met zoiets aankomt.
![]()
Wat een dom verhaal, die Pa gaat effe een ijsje halen en bij terugkomst is zijn dochter een sterrenhemel.
3 sterren zetten duurt nog geen 15 min. het hele gezicht vol duurt echt veel langer als effe een ijsje scoren.
Je voelt toch ook dat je hele gezicht pijn gaat doen,en dat er meer dan op de plek van de 3 sterren word gewerkt.
Ongeloofelijk fantasie verhaal van het Meisje,
en van de TatooBoy nog dommer, je gaat toch niet akkoord als een kind van 18 met zoiets aankomt.
![]()
Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn
+1Ik geloof er geen ene **** van. Als je drie sterretjes naast je oog wilt en ze zitten op je neus te tattoëren dan weet je heus wel dat er iets meer aan de hand is, zelfs met het IQ van een zak drop...
pi maal straal in het kwadraat.
Dit doet me denken aan die kerel met z'n Rock N Roll-tattoo, wie was dat weer?Heerlijke rel was dat.