XXL Nutrition

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Bestaat er een grotere k*tstad in West Vlaanderen dan Kortrijk ???

Welke tatoeëerder zet een meisje van 18 zo vol op d'r gezicht?!

Nogal een raar verhaal als je het mij vraagt. Eerst 3 puntjes willen en uiteindelijk 56 sterren op je gezicht?!

Een beetje professionele tatoeëerder doet zoiets gewoon niet, ook niet als dat 18 jarige meisje dat zo graag wil. Dan adviseert hij wel om er ff over na te denken...en beslist niet onder het tatoeëren van 3 puntjes "joh we maken er gewoon 56 sterren van over de hele zijkant van je gezicht, leuk!"

Wat een dom verhaal, die Pa gaat effe een ijsje halen en bij terugkomst is zijn dochter een sterrenhemel.

3 sterren zetten duurt nog geen 15 min. het hele gezicht vol duurt echt veel langer als effe een ijsje scoren.

Je voelt toch ook dat je hele gezicht pijn gaat doen,en dat er meer dan op de plek van de 3 sterren word gewerkt.

Ongeloofelijk fantasie verhaal van het Meisje,
en van de TatooBoy nog dommer, je gaat toch niet akkoord als een kind van 18 met zoiets aankomt.

:scratch:

:roflol:

Wat een achterlijke mensen heb je toch ook.

Eigen schuld, als je zo dom ben verdien je het wel :P

i'd hit it

Wat een dom verhaal, die Pa gaat effe een ijsje halen en bij terugkomst is zijn dochter een sterrenhemel.

3 sterren zetten duurt nog geen 15 min. het hele gezicht vol duurt echt veel langer als effe een ijsje scoren.

Je voelt toch ook dat je hele gezicht pijn gaat doen,en dat er meer dan op de plek van de 3 sterren word gewerkt.

en van de TatooBoy nog dommer, je gaat toch niet akkoord als een kind van 18 met zoiets aankomt.

+++++++++

heel vreemd verhaal.
if its true: fail in het kwadraat :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In de ster genomen.

Inderdaad.

3 kleine sterren in het gezicht duren amper 15 minuten (inclusief voorbereiding, zetten en napraat over verzorging etc.).

Je gaat toch geen ijsje halen als je dochter van 18 haar eerste tattoo laat zetten?!
Als het nou een grotere tattoo zou gaan met veel schaduw/kleurwerk waarvoor ze een aantal uren zou moeten liggen, a la,
dan kan je overwegen om tussendoor even een ijsje te gaan halen.
Maar tijdens dat kwartiertje dat ze zou moeten liggen..

Vind het maar een vreemd verhaal.

tattoos in je gezicht :roflol: te lelijk. ordinair tuig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn

Sorry hoor.. Maar die gaat er ff niet in. Kan mezelf nog aardig voor de geest halen met mijn rooie kop toen mijn bovenbeen belijnd werd. Slapen was wel het laatste waar ik aan dacht op dat moment.
Neusbrug lijkt me toch een zeer pijnlijk plekje..

Onbezonnen van dat grietje en de reactie van pa denk ik.. Dat icm met een idiote tattooeerder. Bij mijn weten moet je in NL al aardig zeuren als je een hand of een hals wil laten doen en dat moet zo blijven vind ik.

Ik denk haar via www te kennen. Dat is al jaren terug maar ik ga haar mail adres eens zoeken. Gezicht zou heel goed kunnen (ken alleen foto's van toen ze 16 was) Kortrijk klopt, leeftijd klopt en ja ze zou gek genoeg kunnen zijn daarvoor. En alles aan elkaar verzinnen en liegen is ook typisch haar ding.

Ik geloof er geen ene **** van. Als je drie sterretjes naast je oog wilt en ze zitten op je neus te tattoëren dan weet je heus wel dat er iets meer aan de hand is, zelfs met het IQ van een zak drop...
+1

Tattoo voel je wel als hij gezet word hoor, tis geen vingerverven ...

slechte Kat von D. immitatie.

alles wat je krijgt mag je houden, in slaap gevallen super masochist zeker:rolleyes:

:roflol:

Dit doet me denken aan die kerel met z'n Rock N Roll-tattoo, wie was dat weer? :roflol: Heerlijke rel was dat.

Tattoos op je gezicht is sowieso kansloos.

Terug
Naar boven