AndroidHealthClinic

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Hahaha, fail.

omg wat een fail, ze wil 3sterretjes naast haar oog dan voel je toch als die de naald in je neus zet :roflol:

Haha, de tattooboy heeft dat domme wijf goed op haar plaats gezet. Het kan niet dat ze niks gevoeld heeft. Ze heeft er gewoon om gevraagd en tattooboy heeft van de situatie gebruik gemaakt en heeft het meteen gedaan. Respect voor hem ++.

Sterretjes zien is nooit grappig
'Star' kijken is nooit grappig

ik geloof de tatoeëerder wel, hoe kun je dat niet merken dat hij er meer dan 3 zet?
en het klinkt wel geloofwaardig dat ze het opeens nietmeer mooi vond toen dr pa boos werd en daarom moest ze wel iets doms verzinnen als ik had het niet door

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha die vader ziet eruit alsof hij binnekort een bepaalde fransman met een tattooshop in elkaar gaat rossen

3 sterretjes naast je oog is ook best wel triest natuurlijk. Maar goed zo te lezen was het al reuzegezellig thuis met al die tattoobillies als ouder of broer.

Met z'n gezicht , had ie er een ster van moeten maken...

Owned!

Hij had ze beter een andere facial gegeven toen ze zoiets idioot vroeg :)

Hoe zou het zijn als je haar een facial mag geven, als ze op haar knieen smekend aan je pik zuigt?

Dit exemplaar heeft ook 3 sterretjes :roflol::roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sl*t

De naam Diego en Kimberley zegt al genoeg vind ik en samen met die foto is het plaatje compleet :D.

Haar doen en taalgebruik op het nieuws was ook lachen.
Egt iet voor 'in de gloria'
Enja ik geloof er ook niet veel van, ze voelde blijkbaar geen pijn in het begin en is dan in de pit gevallen. Maar toen die gast aan haar neus zat schrok ze wakker van de pijn.. :S

56 sterren, voor elke keer dat ze in d'r ster genakt is.

yeah right.

het verschil tussen 3 sterretjes en 56 voel je natuurlijk niet he.

en in slaap vallen? hahaha yeah right, ik heb na me nachtdienst een tattoo laten zetten, dan val je echt niet in slaap.

Terug
Naar boven