XXL Nutrition

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Fatsoenlijke tattooshop zet niets in het gezicht ;) .

* Ik viel ook in slaap toen ik de tattoo liet zetten, niks mis mee :) .

eigenschuld dikke domme snol

wie zet uberhaubt zulke troep in dr gezicht

[Link niet meer beschikbaar]

'Sterrenmeisje sliep helemaal niet'

Kimberley Vlaeminck, het meisje dat drie puntjes naast haar oog wilde maar thuiskwam met een half sterrenstelsel op haar gezicht, sliep helemaal niet tijdens de behandeling - zoals ze zelf beweert. Dat heeft de Kortrijkse tatoeëerder Rouslain Toumanian dinsdagavond verklaard in het VRT-journaal.

Volgens Toumanian was Vlaeminck de hele tijd klaarwakker, kon ze de tatoeage af en toe bewonderen en stemde ze volmondig in met het plaatsen van de vele sterren op haar gezicht.

Een getuige zou tegenover de politie het verhaal van Toumanian hebben bevestigd.

De 19-jarige Kimberly houdt intussen vol dat ze tijdens het tatoeëren in slaap was gevallen, en dat ze dus niet merkte dat haar hele gezicht ingekleurd werd.

De Kortrijkse is van plan om de hemellichamen op de onderste helft van haar gezicht te laten weglaseren. Tatoeëerder Toumanian heeft aangeboden om die behandeling te vergoeden. "Ik wil niet dat mensen ontevreden zijn over mijn werk", zo verklaarde hij.

Het meisje zal volgens verschillende bronnen zo'n 15 behandelingen nodig hebben om de sterren te laten vervagen. Eén sessie kost ca. 750 euro. Afhankelijk van de kwaliteit van de tatoeage zullen de sterren ten vroegste over 2 jaar verdwenen zijn.

[Link niet meer beschikbaar]

:o

Dan is het begrijpelijk, ik zou het ook niet in de gaten hebben als men tientallen dingen meer tatoeert dan nodig. Zie het maar als boksen, daarbij voel je toch ook niet of je nou 3 klappen hebt gehad, of 50?

Dom wijf, doei

Slim gespeeld van die meid, op deze manier een mooie korting binnengekregen.

Kneus van de dag en waarschijnlijk ook van de week.

Laatst bewerkt:
Ik snap toch niet dat die tattoeeerder niet even stil gestaan heeft bij wat hij aan het doen was als hij al die sterren op haar gezicht tattoeerde.. Dat moet hij doodnormaal gevonden hebben ofzo.:rolleyes:

Ik snap toch niet dat die tattoeeerder niet even stil gestaan heeft bij wat hij aan het doen was als hij al die sterren op haar gezicht tattoeerde.. Dat moet hij doodnormaal gevonden hebben ofzo.:rolleyes:

Neen, hij dacht: 'Ze kan enkel MINDER lelijk worden...' ofzoiets.

Check bij die foto's maar is hoe die tatoeëerder eruit ziet, dan snap je het iets beter.

Al ben ik toch van mening dat die tatoeëerder iets meer verantwoordelijkheid had moeten nemen, zo'n domme trol van 18 weet toch niet waar ze mee bezig is...

Tatoeëerder:

2jdnujs.jpg

Heb je de tatoeëerder in kwestie al gezien? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij vindt ie het idd doodnormaal. :o

edit : te laat :rolleyes:

:roflol: Net goed voor die tyfushoer!

27zdnjb.jpg