AndroidHealthClinic

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

ze kan misschien eens langs bij Carglass ... als het sterretje kleiner is dan een stuk van
2 euro is dat zo gefixt :p

Of scheren...

In slaap gevallen als je in je gezicht een tattoo krijgt. ****ing onmogelijk:D

omfg.jpg

edit : Nvm, dus toch niet. :D

ARTIKEL
bron : De Standaard

Vanochtend zei De Standaard iets anders hoor.

Die tatoeeerder wilt nu de kosten van het weghalen betalen voor het meisje, niet omdat hij zich schuldig voelde maar omdat hij om zijn klanten geeft.

De tatoeeerder zegt ook dat het meisje NIET in slaap is gevallen en dat ze 56 sterretjes wou want die kerel had een tekening gemaakt en ze ging er mee akkoord. Na het tatoeeren vond ze het goed maar wanneer de vader opdook was de man de zondebok. Er is blijkbaar ook een getuige die zegt dat het meisje niet aan het slapen was.

Zalige post scrained :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah die tattoeërder is wel zwaar genaaid door dat wijf, eerst krijgt ie maar 50 euro en dan gaat ie ook nog het weglaten laten betalen en heeft ie ook nog negatieve aandacht opzich.
Stomme trut.

Die plaatjes zijn geweldig :D

Vanochtend zei De Standaard iets anders hoor.

Die tatoeeerder wilt nu de kosten van het weghalen betalen voor het meisje, niet omdat hij zich schuldig voelde maar omdat hij om zijn klanten geeft.

Zoiets had ik dus eerst ook gehoord via iemand maar dan las ik in de standaard weer wat anders. Blijkt het nu toch zo te zijn.
Media. :rolleyes:

die amerikaanse vlag en world of starcraft trouwens :roflol:

Kimberley Vlaeminck, het Belgische meisje dat gisteren in het nieuws was nadat ze 56 in plaats van drie sterretjes in haar gezicht getatoeëerd kreeg, wil de helft van haar tatoeage houden. Dat meldt Het Nieuwsblad. De tatoeëerder heeft de familie beloofd de kosten om de helft van de extreme tatoeage te verwijderen op zich te nemen. Het meisje gaat daarmee akkoord.

"De sterren boven en naast mijn oog wil ik houden. Maar de rest moét weg", zegt Kimberley. De tatoeëerder wil haar hierin tegemoetkomen. "Ik zal de kostprijs van het weglaseren van de sterren betalen. Toch voor de helft van de sterren. Zoals het meisje zelf wil," belooft hij plechtig.

Hoewel de familie afwachtend reageert, omdat er nog niets op papier is vastgelegd, laat Kimberley vast een offerte maken voor het weglaseren van de gewraakte sterretjes. Tot de laserbehandeling achter de rug is, verlaat ze haar woning niet zonder een ruime capuchon te dragen. Ook blijft ze het liefst uit de buurt van spiegels.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/112708/-Tattoo-meisje-wil-helft-sterren-houden.html

Raar wijf, nu wil ze opeens de helft van de sterren laten staan. Erg geloofwaardig.

Terug
Naar boven