AndroidHealthClinic

dringend hulp nodig tot de summer!!!

Twim

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
wie o wie kan mij vertellen welke supplementen ik het beste kan halen.

ik gebruik nu whey gold standaard.
aakg en vitrix

maar ik wil voor de zomer ff goed droog en gespierd worden ik weet niet of jullie Zyzz/ jeff seid kennen anders kijk even youtube dit is wel wat ik wil gaan bereiken is dit zonder anabole etc illegale shit haalbaar.

nu begrijp ik heus wel dat het niet haalbaar is maar door welke middelen zou ik eerder in de buurt komen, sport al aardig lang fanatiek en lichaam is zeker goed.

: gewoon welke supplementen raden jullie mij aan en waarom + functie van producten.

: hoor veel verhalen dat body en fit slechte producten levert jullie mening!?:lifter::flexbiceps:

:roflol:

Trollolol./..

Wat b&f betreft klopt, zelfs niet huismerk producten blijken rotzooi te zijn...tjah!
Verder geen enkele supp gaat je helpen als je voeding niet in orde is.

wie o wie kan mij vertellen welke supplementen ik het beste kan halen.

ik gebruik nu whey gold standaard.
aakg en vitrix

maar ik wil voor de zomer ff goed droog en gespierd worden ik weet niet of jullie Zyzz/ jeff seid kennen anders kijk even youtube dit is wel wat ik wil gaan bereiken is dit zonder anabole etc illegale shit haalbaar.

nu begrijp ik heus wel dat het niet haalbaar is maar door welke middelen zou ik eerder in de buurt komen, sport al aardig lang fanatiek en lichaam is zeker goed.

: gewoon welke supplementen raden jullie mij aan en waarom + functie van producten.

: hoor veel verhalen dat body en fit slechte producten levert jullie mening!?:lifter::flexbiceps:

Ik zou sws geen fat burners halen als ik jou was. En die bodybuilders zaten wss wel aan de AAS. Misschien wat help voor vetverbranding is evt. eca stack. Maar je zit al op 6% bf wil je nog minder?

• Topic Starter Topic Starter
eetschema.
om de 2 uur maaltijd.

Kcal:3670,5
Eiwit:389,66
Koolhydraten : 219,58
Vet: 115,64

nee me vetpercentage is nu wel iets hoger ! alleen wil wat voller worden. als ik train is alles goed. maar wanneer ik normaal loop zou je niet zeggen dat ik 4 jaar al dag en nacht in de sportschool zit. daar erger ik me aan.

aminozuren bcaa moet ik nog halen idd

eetschema.
om de 2 uur maaltijd.

Kcal:3670,5
Eiwit:389,66
Koolhydraten : 219,58
Vet: 115,64

nee me vetpercentage is nu wel iets hoger ! alleen wil wat voller worden. als ik train is alles goed. maar wanneer ik normaal loop zou je niet zeggen dat ik 4 jaar al dag en nacht in de sportschool zit. daar erger ik me aan.

aminozuren bcaa moet ik nog halen idd

Wat bedoel je met wat voller?

Je moet ook niet dag en nacht in de sportschool zitten, slaap gewoon eens. Werkt super.

• Topic Starter Topic Starter
goh! je snapt me neem ik aan wel

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

nou voller bijvoorbeeld van 1 cm naar 3 cm dat je wat groter overkomt.

TrenHard whey.
TestYourLimits bcaa.
EatClen carbs.

Haalde in 3,5 maanden tijd 10 kg massa.

390gr eiwit mijn god. :roflol:
Deel dat eens door 2 en gooi je carbs omhoog, sta je gelijk al voller.

goh! je snapt me neem ik aan wel

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

nou voller bijvoorbeeld van 1 cm naar 3 cm dat je wat groter overkomt.

Je kunt eens kijken op kamagra.nl

Veel test en tren :thumb:

Ik zou DNP halen werkt lekker. Of ECA STACK is ook super spul.

Terug
Naar boven