Fitness Seller

Drinkbare Hgh?????

little n

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Een vriend van me heeft een aantal drinbare ampulles hgh gekocht het juiste aantal weet ik niet,dacht 12 of 20 het is in elk geval voor een maand.

Nu kan ik moeilijk geloven dat dit spul hetzelfde effect geeft als de injecteerbare?Hij heeft hier wel 170 euro voor betaald,denk dat hem wel is opgelicht voor dat geld?

orale hgh bestaat niet. enkel injectievorm. zal wel komen in de toekomst. maar wanneer. weet ik niet. zal wel nog enkele jaren duren.

little n zei:
Een vriend van me heeft een aantal drinbare ampulles hgh gekocht het juiste aantal weet ik niet,dacht 12 of 20 het is in elk geval voor een maand.

Nu kan ik moeilijk geloven dat dit spul hetzelfde effect geeft als de injecteerbare?Hij heeft hier wel 170 euro voor betaald,denk dat hem wel is opgelicht voor dat geld?

Ni slim , beter eerst wa google weet je zo dat het niet bestaat !

Was het geen GHB?

Kost iig geen € 170,- per maand trouwens, in dat geval ben je opgelicht :cool:

Je hebt een hele hoop GH boosters via het net, ze beweren dat het je GH omhoog brengt, zoiets zou het kunnen zijn, maar het is allemaal bullshit!!!

sorry voor je maat

je hebt wel orale igf-1, oratropin heet dat spul en men is er op amerikaanse boards redelijk over te spreken, zou het dat spul niet kunnen zijn?

BassD: wat bedoel je eigenlijk. ik zie daar toch niets dat met HGH te maken heeft. wel iets over PHG een zogezegde GH booster.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zou het ook kunnen zijn,de volgende keer als ik hem zie wil ik het eens bekijken,maar werkt dit echt of is het slechts een "waste of money" ?

Ik denk dat het VPX [Link niet meer beschikbaar]is. En geloof het of niet, het is compleet overprijst maar het schijnt daadwerkelijk te werken.

Terug
Naar boven