Fitness Seller

Driver nodig: USB Stick werkt niet onder Win98

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb hier een Medion Memory Stick die perfect werkt onder Windows XP. Als ik hem echter met Windows 98 wil gebruiken vraagt hij om een driver (onbekend apparaat etc). Het probleem is dat ik geen driver ervan heb.

Ik heb al gezocht met google op medion usb stick driver maar hij vindt niets. Wat voor driver heb ik nodig om hem werkend te krijgen?

Trouwens, op winxp heb ik usb 2.0 en op win98 usb 1.1

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de links bro's.

Ik heb o.a. die van Emile geprobeerd en een aantal van de medion site, maar niets werkt. Hij vraagt telkens om een solid state disk driver :dunno:

Nope, anders had ik daar wel op gezocht. Ik heb vandaag de helpdesk van medion gebeld en ik moest gewoon gaan uitleggen wat die gast moest doen om aan z'n info te komen. Dat schoot dus niet op. Ik heb de hoop maar opgegeven en koop volgende week een nieuwe mét driver.

Probeer eens even een foto te maken en die even online te zetten. Mischien kan ik daar wat mee

als je een modelnummer hebt is het zo gevonden. Ook bij de eigenschappen van het apperaat niets te zien?

Aan de stick zelf valt weinig te zien, ook een modelnummer is nergens te vinden dus een foto zal weinig zeggen. Het is me wel gelukt om een USB Mass Storage Device driver te installeren (gevonden op het net) maar daarna komt hij met de melding "32MB Storage Drive found" en installt hij (schijnbaar) iets automatisch. Anyways het werkt nog steeds niet.

yep had op andere pc ook altijd zelfde prob met usb2 apparaten en win98..gooi gewoon xp erover/ernaast ben je gelijk van die shit af

driver USB nodig windows XP p4pe2-x moederbord cd

Hee mensen,

Ik zoek een driver voor mn USB. Ik ben niet al te handig met computers maar weet er een klein beetje vanaf. Ik heb een beschrijving op de cd staan hoe je de driver van USB zou moeten instaleren maar dit is erg ingewikkeld en werkt niet omdat er bepaalde bestanden niet eens op staan. Ik heb een asus P4PE2-X moederbord (+CD). Weet iemand hoe en waar ik (met niet al te veel moeite) een driver kan vinden zodat mn PC weer werkt?

Alvast bedankt,
Jasper

Terug
Naar boven