Fitness Seller

droge smoel van winny?

ruderudie

Cool Novice
Waardering
0
Kerels,

is het zo dat je van winstrol een ****ing droge smoel krijgt? mijn tong voelt bij tijd en wijlen aan als schuurpapier en mijn lippen zijn ook flink aan het indrogen :D . Valt op zich wel mee hoor ik overdrijf het nogal maar wel af en toe lastig als je wilt kanen, en dat doe je toch de hele dag. Drink wel zo'n 3 a 4 liter water per dag, daar kan het niet aan liggen. Moet trouwens ook wel extreem veel pissen.

zou kunnen, je gewrichten drogen namelijk ook uit van winstrol,
dus het zou best kunnen dat je bek ook droog word

kauwgommpie ? :)

Nooit van gehoord.. Grappig dat je nu in een winny oral kuur zit en je ondertussen al je volgende dbol only aan t plannen bent.. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sow AW jij zit wel iedereen hiero in de gaten te houden he??hahaha, och ja als je niks beters te doen hebt lekker blijven doen. Zelf wil ik gewoon alles weten en waar ik mee bezig ben of aan het plannen ben is dus niet direct wat ik vraag. Maar goed, denk wat je wilt, ik kom er wel ;) .

geen last van op t moment.
nooit met winny gehad trouwens.

Weet je zeker dat het geen xtc pillen zijn? ;)

Maar nee, ik ondervond eigenlijk helemaal geen sides van winny.

ruderudie zei:
Sow AW jij zit wel iedereen hiero in de gaten te houden he??hahaha, och ja als je niks beters te doen hebt lekker blijven doen. Zelf wil ik gewoon alles weten en waar ik mee bezig ben of aan het plannen ben is dus niet direct wat ik vraag. Maar goed, denk wat je wilt, ik kom er wel ;) .

Heb ik iets gemist? Ik vond het enkel grappig dat je nu al aan je volgende kuur denkt.. Bekend verschijnsel onder de heren juicers op dit board :) Blijkbaar hebben de orals jouw relativeringsvermogen al enigszins aangetast, je reactie slaat nl nergens op. :)

Mvg Arie

mischien komt het wel door 3 a 4 liter water. Is wel erg veel. Drink je daarnaast ook nog andere dingen? Niet zo raar dat je dan zoveel moet pissen he.

Water helpt bij mij ook niet echt tegen een droge strot, gooi er dan wat siroop doorheen ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Nee AW het viel me alleen op dat je nogal eens dubbelzinnig uit de hoek kan komen, ook bij andere posts gemerkt dat je misschien wat duidelijker mag zijn in je bewoordingen omdat mensen, zoals ik, anders kunnen denken dat je kritiek hebt terwijl je dat helemaal niet bedoelt. no offence

AW is gewoon een zeiker :P

Terug
Naar boven