AndroidHealthClinic

Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd,daarom reageer ik meestal nog niet meer

blijkbaar kunnen we dan allemaal beter stoppen met reageren.

Meeste mensen vragen advies maar willen alleen maar horen wat in hun straatje past. En als je wat anders zegt dan ben je een zeikerd.
En horen dat ze slecht bezig zijn kunnen ze al helemaal niet meer hebben tegewoordig.
 
Johnyjordaan: ik ben volledig akkoord dat je topicstarter erop wijst dat hij niet moet kuren, dat hij nog veel meer naturel kan bereiken en dat de meeste jongeren al denken dat ze aan hun maximum zitten na twee jaren trainen terwijl dat niet zo is. Dat is ook de reden dat ik al een jaar niet meer gebruik en toch nog train omdat het zonder ook allemaal gaat. Ook op mijn leeftijd. Waar ik op reageer, is dat oeverloos gelul over winny only. Dat winny only geen zware kuur is waar veel winst mee gemaakt wordt, weet iedereen. Dat een test only wat minder schadelijk zou zijn, weet ook iedereen. Nakuren, daar heeft ieder een mening over maar dat kun je maar weten als je daar zelf ervaring mee hebt. En daar knelt bij mij het schoentje. Als eerste kennismaking vind ik een winnykuurtje zelfs ideaal. Maar laat mij duidelijk zijn. Ik vind ook dat er te vlug gebruikt wordt en dat dit de sport toch wat kapot maakt want tegenwoordig weet je niet meer wie in de zaal een bepaald niveau bereikt heeft door gebruik of door eigen karakter en doorzetting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven