Fitness Seller

Winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kritiek heb ik niks aan en hoef ik ook niet... als je niks zinnigs te zeggen heb, zeg dan gewoon niks...

Ik zou maar een beetje rustig aan doen want het is dankzij mij dat je topic terug open is gegaan.
En dat is geen kritiek maar de realiteit.

Zomer komt eraan :roflol:. Geen wonder dat AAS een slechte naam heeft.

Kerel, even een goede tip: stop met kuren. Uit al je posts is al gebleken dat je er geen kut verstand van hebt. Daar wordt vervolgens op gewezen, waarna je antwoordt met: "Ik hoef geen kritiek". Iemand met verstand van de materie had tegenargumenten geplaatst.

Klopt maar bij de meeste lees ik dat het niet nodig is en bij mensen die het gedaan hebben en niet na gekuurd hebben ook gewoon goed is gegaan
Ik ben nochtans ook van oordeel dat dit niet echt nodig is En ja, ik spreek uit ervaring. Heb na winnykuren nooit dips gehad zoals na testkuren en altijd zonder problemen goed kunnen blijven trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Zomer komt eraan :roflol:. Geen wonder dat AAS een slechte naam heeft.

Kerel, even een goede tip: stop met kuren. Uit al je posts is al gebleken dat je er geen kut verstand van hebt. Daar wordt vervolgens op gewezen, waarna je antwoordt met: "Ik hoef geen kritiek". Iemand met verstand van de materie had tegenargumenten geplaatst.

Hey top reactie man, maar daar vraag toch niet om of wel... ik vraag om advies niet om kritiek met of ik er wel of een verstand van heb.... dacht dat dit een forum was waar mensen hun ervaringen en kennis konden delen, maar grootste gedeelte komt met vingertjes wijzen.... maar zelf proppen ze zich helemaal vol met zomer komt eraan middeltjes

Zoals altijd wordt er weer commentaar gegeven door diegenen die niet eens weten wat een winny only is en het zelf nooit gedaan hebben. Weer papegaaien wat ze op fora gelezen hebben.

Hey top reactie man, maar daar vraag toch niet om of wel... ik vraag om advies niet om kritiek met of ik er wel of een verstand van heb.... dacht dat dit een forum was waar mensen hun ervaringen en kennis konden delen, maar grootste gedeelte komt met vingertjes wijzen.... maar zelf proppen ze zich helemaal vol met zomer komt eraan middeltjes

Velen die zich volproppen zijn er wel wat serieuzer mee bezig dan de zomer komt eraan.

volgens mij ga je weinig overhouden van je kuurtje.

Als je advies wilt ga je ook kritiek moet slikken vrees ik. En als je enkel advies wil dat in je straatje past en alleen gaat voortgaan daarop dan ben je niks met advies.

Laatst bewerkt:
Zoals altijd wordt er weer commentaar gegeven door diegenen die niet eens weten wat een winny only is en het zelf nooit gedaan hebben. Weer papegaaien wat ze op fora gelezen hebben.

dus iedereen maar aan de orals. Ookal is voeding en training en kennis over aas niet wat het moet zijn? Want ik vermoed dat dit hier wel het geval is.

Daar denk ik dan anders over.

Velen die zich volproppen zijn er wel wat serieuzer mee bezig dan de zomer komt eraan.

volgens mij ga je weinig overhouden van je kuurtje.

Ik heb het kuurtje al afgebroken en ga eerst met Creatine, bcaa, glutamine aan de slag... en ik eet gewoon clean, gezond en biologisch daarnaast train ik ook gewoon goed dus zou er zeker wel wat van over houden..... voelde me alleen niet helemaal lekker in me vel met de winny en of dat nou tussen me oren zit, omdat ik er eigenlijk tegenop zag of dat het wel degelijk effect had op me lichaam laat ik terzijde..... ik bewaar hem wel en wie weet start ik hem weer op als ik verder ben... maar in ieder geval bedankt voor de adviezen

dus iedereen maar aan de orals. Ookal is voeding en training en kennis over aas niet wat het moet zijn? Want ik vermoed dat dit hier wel het geval is.

Daar denk ik dan anders over.

Me voeding en training zitten gewoon goed gooz heb een heel mooi uitgebreid schema van een proffesional personal trainer gehad.... gezond, biologisch voor het grootste gedeelte en doeltreffend...

Goede beslissing kerel! Respect.

Me voeding en training zitten gewoon goed gooz heb een heel mooi uitgebreid schema van een proffesional personal trainer gehad.... gezond, biologisch voor het grootste gedeelte en doeltreffend...

Dan zit je training en voeding nog maar net goed anders waren je stats gewoon beter geweest volgens mij.

En personal trainer wil nog niks zeggen.

En als je het beste schema ter wereld hebt wil nog niet zeggen dat jij goed traint.

En je bent nog niet klaar om aan de AAS te zitten ,maar dat is toch al te laat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven