Want??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet ergens beginnen toch eet goed train goed dus waarom zou ik dit kuurtje niet kunnen hebben dan? Ik hou het ook bij dit kuurtje daarna is het klaar
je bent 10 kg aan vet aangekomen, vervolgens wil je geen 10kg afvallen? Whut.
Je moet ergens beginnen toch eet goed train goed dus waarom zou ik dit kuurtje niet kunnen hebben dan? Ik hou het ook bij dit kuurtje daarna is het klaar
Als je 77 kg weegt op 1m87 dan is je voeding niet denderend(tenzij je pas begonnen bent met trainen en een diet.. En mss je training ook niet.
Maar als je al effe traint en die stats hebt dan zit er ergens iets niet goed.
Als je maar 1 kuurtje wil doen dan kon je het evengoed niet doen. En meer inlezen over training en voeding en eventueel creatine en beta alanine nemen zou je mss meer geven dan wat je nu aan het doen bent.
Zou me ook meer concentreren op de benen te trainen zo aan de foto te zien.
Creatine ken ik wel van zeggen maar nooit echt in verdiept
Dieet ben ik net 3 weken mee begonnen. Met gezond eten miss nu een half jaar, en echt serieus trainen nu 2 jaar. Daarvoor af en aan trainen. Wat betreft me benen die train ik wel, maar heb een slank postuur, en daarnaast kickboks en doe ik aan krav maga. Mijn benen worden niet echt groot denk ik. Creatine ken ik wel van zeggen maar nooit echt in verdiept dat andere ken ik niet.. er is me wel bcaa aangeraden als ik de benaming goed heb... zal me daar is in gaan inlezen( creatine, beta alanine, bcaa) ik heb besloten de kuur af te maken en zie wel wat het me brengt. Ben er te slotte toch al aan begonnen. Voor de rest ga ik me verdiepen in de voeding en supplementen tips zijn uiterwaard welkom. Tnx in ieder geval

Maar wel aan de winstrol gaan, het hoeft niet gekker te worden.
Ik doe aan thaibox en heb toch goede benen,fiets dan ook nog eens 62 km per werkdag. Kwestie van ze goed te trainen. Iedereen zn benen groeien als je ze hard genoeg traint.(met gewichten)
Om eerlijk te zijn was jij nog niet klaar imo om aan die winstrol te beginnen. Je mist precies nog aan kennis. zowel qua training als voeding.
Creatine en beta alanine zijn zeer bekend en veel gebruikt in de krachtsport zeker creatine (bestaat ook al zeer lang),verbaasd me dan ook dat je na 2j trainen er niks over weet. Maar het kan![]()
Niet.! Lees overal dat dat niet nodig is bij winny only

? Winstrol gooit je Axis gewoon play hoor helemaal na 7 weken??Klopt maar bij de meeste lees ik dat het niet nodig is en bij mensen die het gedaan hebben en niet na gekuurd hebben ook gewoon goed is gegaan