RobbyBeat
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 14%
-delited
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier is pas het 'maandelijkse topic' over geweest, iets van naar 7% ofzo, zoek effe op het forum en je vindt al je gouden tips!
mag ik vragen wat je doel is? waarom wil je verminderen in bf?
Danku, ik ga gelijk op zoek.
---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------
Ik wil verminderen in BF omdat ik het heel moeilijk en lastig vind om te bereiken. Ik zie het als een doel om bf lager te krijgen en spiermassa te behouden/verhogen. Ik vind het prachtig om naar bodybuilding te kijken en ik heb respecpe voor mensen die onzettend veel massa hebben. Zelf aan de andere kant heb ik hier nooit naar gestreefd.
denk dat hij bedoelde waarom je zo laag wilt gaan in je bf, terwijl je nog een hoop massa moet winnen. Als dat je doel is natuurlijk en naturel zo laag gaan in je bf zal je altijd spiermassa kosten.
Hoi beste forumleden,
Ik ben nu zo'n 2 maanden bezig om mijn vet percentage lager te krijgen terwijl ik probeer om spiermassa te behouden/verhogen.
Wie kan mij de gouden tip(s) geven zodat ik mijn vet percentage naar 6-7% kan verlagen?
Alvast bedankt!
Robby
Foto's zijn vanavond genomen na 24 uur rust van training
Tips en commentaar op fysiek zijn altijd welkom!
viel me ook op, hoe ziet je voedingsschemaeruit btw? kben benieuwdVerbazingwekkend weinig abs-definitie voor iemand op 9%

Verbazingwekkend weinig abs-definitie voor iemand op 9%
viel me ook op, hoe ziet je voedingsschemaeruit btw? kben benieuwd
anyway, al mooi dat je op 9% staat
Je kunt proberen UB,LB op hogere reps en weinig rust. vergeet niet voldoende eiwitten te eten.
Het heeft geen zin om mijn voedingsschema te posten. Mijn "Calorie">cal. innames en de tijden dat ik eet zijn niet te vergelijken met iemand op dit forum, vergeleken zeer laag dus. Ik ben ook zoals ik al zei niet aan het bulken of voor massa aan het trainen of om er buffed uit te zien. Als ik dat had gewild had ik daar een half jaar geleden al voor moeten beslissen. Dagelijks hou ik mij uiteraard wel aan de eiwittennorm voor mijn gewicht en 500gram kwark.
---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------
De eiwitten zitten dagelijks wel goed. Hoelang raad je mij de UB,LB op hogere reps en weinig rust te volgen? Totdat mijn doel bereikt is?
Je kunt proberen UB,LB op hogere reps en weinig rust. vergeet niet voldoende eiwitten te eten.
Ja kijk het even aan, de 1e week zul je spierpijn hebben als nooit te voren.
Dat dacht ik wel.. Heb het namelijk een week geprobeerd en ik kon inderdaad niet meer lopen.. Vraag mij wel af of die spierpijn op een gegeven moment weggaat..
Dan zou ik supersets gaan trainen, maar ik zou uberhaupt nog niet gaan cutten als ik jou was.