AndroidHealthClinic

Droger worden, Hoe? Nu 9% doel: 6%

caffeine

je bent al droog genoeg hoor:D

Moest ik u zijn zou ik beginnen met alleen water te drinken. Dus geen melk, appelsap, cola wathever alleen water.

Hiermee zul je wat cal uit je dagelijkse voeding verminderen wat je moet doen om droger te staan.

Vis is goed, zitten veel gezonde vetten in maar pas op. Zalm is al naar de vettige kant. Tonijn daarentegen...

Wat ik ook vaak doe in de zomer om droger te staan is kwark eten gemengd met annenas. Dit is vochtafdrijvend en stimuleerd de vetberbranding.

Tijdens het trainen meer reps doen met kortere rustpauzes en na de krachttraining 10-15 minuten cardio en je zal versteld staan van de resultaten!

Succes.

Moest ik u zijn zou ik beginnen met alleen water te drinken. Dus geen melk, appelsap, cola wathever alleen water.

Hiermee zul je wat cal uit je dagelijkse voeding verminderen wat je moet doen om droger te staan.

Vis is goed, zitten veel gezonde vetten in maar pas op. Zalm is al naar de vettige kant. Tonijn daarentegen...

Wat ik ook vaak doe in de zomer om droger te staan is kwark eten gemengd met annenas. Dit is vochtafdrijvend en stimuleerd de vetberbranding.

Tijdens het trainen meer reps doen met kortere rustpauzes en na de krachttraining 10-15 minuten cardio en je zal versteld staan van de resultaten!

Succes.
Als je krachttraining gaat doen in de cut met meer reps (12-14?), verlies je dan niet een hoop spiermassa? Ik had juist begrepen dat je zwaar moet blijven trainen (low reps) om de spiermassa die je hebt te behouden.

Kan echt wel 9% zijn.
In mijn gallerij stond ik op 11,2% en Abs waren alleen zichtbaar bij het opspannen. Onder buik daarin tegen was kurk droog, aders overal.
Nu niet bepaalt een drama te noemen.
Ik zou me absoluut niet focussen op die 6%, je zal zeker als naturel massa moeten inleveren, ik begon op 11% ook massa te verliezen daarmee dat ik de cut gestaakt heb.

Ga clean eten om wat extra massa aan te komen en hou je Bf onder controle.

Als je echt droger wil worden = nog meer cardio... vorig jaar deed ik 2x45min per dag met 1 rust dag in de week.

Immo succes

• Topic Starter Topic Starter

Hiermee zul je wat Calorie>cal uit je dagelijkse voeding verminderen wat je moet doen om droger te staan.

Succes.

Als je mijn eerdere post zou hebben gelezen waarin ik beschreef dat mijn cal. innames al zeer laag zijn, dan zou je dit vast niet hebben voorgesteld.
Water drink ik al zat, Cola? Wat is Cola?
Ik drink maar 1 glas fruitsap direct na de training i.p.v. dextrose of dextro. Daarbuiten om drink ik alleen koffie, minimaal 1 tot 1.5 liter 0% vet melk en water ( Occasional light producten uitgesloten).

Ik kijk er trouwens niet naar uit om alleen maar tijdens de zomermaanden droog te staan, maar 365 dagen per jaar door!

Ik zou niet willen proberen om in de hogere rep range te gaan (12-15) omdat ik bang ben dan inderdaad spiermassa/kracht te verliezen.

Ik ben ook niet van plan om zalm uit mijn voedingsschema te gooien. Je hebt gelijk dat het vette vis is maar zalm is juist daarintegen een perfecte bron én mix van eiwitten en omega-3 vetzuren.

Bedankt voor je post, maar ik ben bang geen enkel advies op te volgen!
Ok, misschien de kwark met ananas eens proberen :D. (Is erg lekker maar dat het een vochtafdrijvende werking heeft?)

Cardio en dieet zijn dan ook de enigste manieren die helpen... Trainingsschema als hit is goed omdat je dan meer verbrand dan een klassiek schema.

Je kan ook sups nemen zoals ECA stack.

Kan echt wel 9% zijn.
In mijn gallerij stond ik op 11,2% en Abs waren alleen zichtbaar bij het opspannen. Onder buik daarin tegen was kurk droog, aders overal.
Nu niet bepaalt een drama te noemen.
Ik zou me absoluut niet focussen op die 6%, je zal zeker als naturel massa moeten inleveren, ik begon op 11% ook massa te verliezen daarmee dat ik de cut gestaakt heb.

Ga clean eten om wat extra massa aan te komen en hou je Bf onder controle.

Als je echt droger wil worden = nog meer cardio... vorig jaar deed ik 2x45min per dag met 1 rust dag in de week.

Immo succes

Ik weet het niet wat betreft cardio.. Misschien ben ik gewoon te lui aangelegd maar ik wil proberen mijn doel te bereiken zonder cardio in te voeren. (Ik ben zeker wel een paar keer per maand aan het joggen, maar dan ren ik de longen én hart uit mijn lijf! Ik kan er niet tegen om constant op een hartslag van 65% te rennen :p)

Ik denk dat het tijd word mijn buikspieren te gaan aanpakken, aangezien ik die in een jaar nog nooit specifiek heb meegenomen. Misschien dat ze dan eens naar voren komen!

In iedergeval bedankt, you guys get me even more motivated :D!

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Cardio en dieet zijn dan ook de enigste manieren die helpen... Trainingsschema als hit is goed omdat je dan meer verbrand dan een klassiek schema.

Je kan ook sups nemen zoals ECA stack.

Momenteel volg ik inderdaad de HIT manier, ik vind het erg lekker trainen. Ik gebruik alleen creatine als sup en soms ook Purple Wraath als ik vroeg train (op de nuchtere maag). Ik zit net in de aanbevolen stop met creatine.

Wat doet ECA stack precies?* Edit, ben er al iets over aan het lezen :D

Laatst bewerkt:
Ok, die ECA stack komt er bij mij niet in. Ik zou zelf nooit enig middel willen gebruiken buiten (natuurlijke) supplementen om zoals whey of creatine om enig doel te bereiken.

Terug
Naar boven