B0dyguard
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je krachttraining gaat doen in de cut met meer reps (12-14?), verlies je dan niet een hoop spiermassa? Ik had juist begrepen dat je zwaar moet blijven trainen (low reps) om de spiermassa die je hebt te behouden.Moest ik u zijn zou ik beginnen met alleen water te drinken. Dus geen melk, appelsap, cola wathever alleen water.
Hiermee zul je wat cal uit je dagelijkse voeding verminderen wat je moet doen om droger te staan.
Vis is goed, zitten veel gezonde vetten in maar pas op. Zalm is al naar de vettige kant. Tonijn daarentegen...
Wat ik ook vaak doe in de zomer om droger te staan is kwark eten gemengd met annenas. Dit is vochtafdrijvend en stimuleerd de vetberbranding.
Tijdens het trainen meer reps doen met kortere rustpauzes en na de krachttraining 10-15 minuten cardio en je zal versteld staan van de resultaten!
Succes.
Moest ik u zijn zou ik beginnen met alleen water te drinken. Dus geen melk, appelsap, cola wathever alleen water.
Hiermee zul je wat Calorie>cal uit je dagelijkse voeding verminderen wat je moet doen om droger te staan.
Vis is goed, zitten veel gezonde vetten in maar pas op. Zalm is al naar de vettige kant. Tonijn daarentegen...
Tijdens het trainen meer reps doen met kortere rustpauzes en na de krachttraining 10-15 minuten cardio en je zal versteld staan van de resultaten!
Succes.
. (Is erg lekker maar dat het een vochtafdrijvende werking heeft?)Kan echt wel 9% zijn.
In mijn gallerij stond ik op 11,2% en Abs waren alleen zichtbaar bij het opspannen. Onder buik daarin tegen was kurk droog, aders overal.
Nu niet bepaalt een drama te noemen.
Ik zou me absoluut niet focussen op die 6%, je zal zeker als naturel massa moeten inleveren, ik begon op 11% ook massa te verliezen daarmee dat ik de cut gestaakt heb.
Ga clean eten om wat extra massa aan te komen en hou je Bf onder controle.
Als je echt droger wil worden = nog meer cardio... vorig jaar deed ik 2x45min per dag met 1 rust dag in de week.
Immo succes
)
!Cardio en dieet zijn dan ook de enigste manieren die helpen... Trainingsschema als hit is goed omdat je dan meer verbrand dan een klassiek schema.
Je kan ook sups nemen zoals ECA stack.