Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt toch erg moeilijk denk ik.. Je staat nu al serieus droog en je bent naturel dus om van 9% naar 6% te gaan ga je echt massa moeten inleveren. En laten we eerlijk zijn ,veel schiet er dan echt niet meer van over.
Misschien dat je gelijk hebt, dat ik spiermassa moet gaan inleveren om die 2kg vet eraf te krijgen. Ik denk dat ik voorlopig de HIT manier ga aannemen, om het toch te proberen.
Weet iemand een goede vervanger voor noten? Ik eet elke dag wel zo'n 100 tot 200gram cashew noten of pinda's. Zou het anders flink schelen om ongezouten cashewnoten/pindas te eten? Zodat mijn lichaam minder vocht vasthoudt? (ongezouten noten zijn niet te kanen trouwens.. maar als het zou schelen?)

Komt goed in de buurt hoor, dat z'n abs moeilijk zichtbaar zijn betekent niet dat ie niet laag zit in vp%, kijk maar eens naar z'n onderarmen, die aderen op de bovenkant van je onderarmen zitten daar niet zomaar![]()
Sta zelf op 12% en als ik warmed up ben lopen er overal aderen over me armen. Dat kan ook genetisch zijn. Op zijn buik zit gewoon nog redelijk wat vet. Ik zou hem 11% geven, zeker niet minder.
Op 9% moet je gewoon wat meer ab defenitie hebben, hij heeft het precies hetzelfde als ik. Alleen langs de zijkanten een beetje defenitie.

Het is vooral de wijziging in zoutinname die vocht-balans beïnvloed... eet een week ongezouten noten en je staat er net zo bij als nu. (althans zo heb ik het begrepen.. zoutinname wijzigen is iets tijdelijks en moet je dus pas toepassen vlak voor een photoshoot of wedstrijd (of spannende date))
Sta zelf op 12% en als ik warmed up ben lopen er overal aderen over me armen. Dat kan ook genetisch zijn. Op zijn buik zit gewoon nog redelijk wat vet. Ik zou hem 11% geven, zeker niet minder.
Op 9% moet je gewoon wat meer ab defenitie hebben, hij heeft het precies hetzelfde als ik. Alleen langs de zijkanten een beetje defenitie.
Zuivel uit je voedingsschema pleuren. Dit kan best 9% zijn.
Hahaha voor een spannende date. Dus vlak voor de date moet ik dus van die stinkende oude zoute kaas eten en dan zie ik er strak uit? Moet ik alleen een mondkapje dragen!
Of bedoel je het andersom?

Onder zuivel versta ik heel veel. Kwark en magere melk kan ik niet uit mijn eetpatroon gooien want dan kom ik tekort aan mijn behoefte aan eiwitten. Kaas zou er wel uit kunnen, al eet ik dat bijna nooit. Wat kan je dan voorstellen om te eten i.p.v. zuivel? Meer kippiekip? Daar ga ik altijd ook kruiden bij gooien om het wat smaak te geven.

Ik heb voorlopig nog niet het doel om meer massa te kweken. Ik wil graag mijn vet percentage lager krijgen, met geen verlies van spiermassa. Ik heb op het maandelijkse topic gekeken maar ik kan er niet in vinden wat ik zoek. In dat topic komt het neer op cardio, veel cardio. Ik probeer een manier te vinden waarbij geen cardio nodig is om vet % lager te krijgen. Eerder op gebied van voeding en pure krachttraining. Anybody?