Fitness Seller

droog trainen

zlatan

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ik train nu al anderhalf jaar en focuss me alleen maar op kracht trainen. Ik heb van nature niet veel lichaamsvet en zit nu rond de 70 kilo. Ik will nu eigenlijk wat droger worden, zonder spiermassa te verliezen. Kan iemand mij een goede eetschema aanraden?
Ik eet momenteel ongeveer 7 keer per dag en het ziet er ongeveer zo uit:

- brinta
- 4plakken bruinbrood met kaas
- 4 plakken bruinbrood met kaas
- 2 gekookte eieren
- Avond eten
- 4 plakken bruinbrood met beleg
- ananas schijven

Ik doe niet aan shakes, heeft iemand wat raadzame advies voor mij?

alvast bedankt

Tijden??

Brinta ---> met volle,halfvolle, magere melk? Magere melk
Hoeveel / wat voor kaas? Vervangen door bv kipfilet, rood vleeswaren, enz
Eigeel verwijderen uit ei
Wat is avond eten?
Misschien wat minder brood vanwege kh.

Geen schema, misschien een handjevol tips

zlatan..
ik heb hetzelfde probleem, ik train en de vormen zitten er al maar moet ook wat droger. 19 jaar,176cm, 73 kg, 13,7%bf...
eetschema:
-7.30: cruesli met magere yoghurt met de ene x een evergreen liga/banaan of bruinhe boterham met kip/rosbief of pindakaas
-10.30: 1 bruine boterham met pindakaas + liga evergreen met 1 stuk fruit
-12.30: 3 bruine boterhammen met kip en rosbief + appel
-15.00: 1 bruine boterham met kip/rosbief
-18.00: wat de pot schaft(meestal aardappels groente en vlees soms rijst/bami enz.)
-18.15: trainen
voor het trainen eet ik 1 eiwit en na het traine 2 eiwitten, verder eet ik die dag niks meer omdat ik denk dat ik daar dik van word omdat ik dan geen inspanning meer lever. kan iemand mij advies geven als dat nodig is.
ik train minimaal 4 x in de week en wil op 1 april beginnen met serieus groeien
dank u
Gijs

Ik vind dat rijstwafels wel goed helpen tegen honger.

mijn eetschema vanaf 1 april

hallo mensen
ik heet gijs en ben 19 jaar oud.
lengte 176cm
gewicht 73 kg
bf 13,7
mijn eetprogramma: