Fitness Seller

droog trainen???

goksens

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
ik train nu al 1,5 jaar ik heb wel een redelijk lichaam....alleen ik wil juist dat mijn spieren echt zichtbaar worden.....kunnen jullie daarvoor, mij een schema en de daarbij horende supplementen/of anabolen zou ik ook best wel willen proberen,aanraden????

ik ben 1.80
83 kg
20 jaar

Vergeet anabolen nog maar even ...:shake:
Heb je al een goed voedingsschema?
Supplementen kan je Whey proteine gebruiken..
Veel herhalingen in je sets en cardio.

• Topic Starter Topic Starter
nee ik heb geen voedingsschema??

je moet je bodyfat omlaag brengen

goksens zei:
nee ik heb geen voedingsschema??

oops... een voedingsschema is het alpha en het omega (begin en einde) van bodybuilding. Wil je je spieren zichtbaar maken dan moet je 2 dingen doen.

1 - zorgen voor voldoende spiermassa (bulken)
2 - zorgen voor een laag vetpercentage (cutten).

[Link niet meer beschikbaar]

als je nou zelf aanleg hebt om dik te worden maar toch wel wil dat je spieren iets zichtbaarder worden kan je dat dan op een andere manier droog trainen of moet je vetpercentage daarvoor gewoon laag zijn?

meer herhalingen gaan maken, cardio toevoegen, en op je eten letten!

@goksens> Ten 1e heb je nog niet eens een voedingsschema, en je praat al over anabolen? Jij weet bij god niet waar je mee bezig bent dus!:grumble: Doe eerst eens wat moeite dan gewoon een lompe vraag te stellen. Lees eerst eens de stickeys door en neem daar de tijd voor....kennis is macht!

@memickey> lees stickeys idem!

het wordt weer zomer he? :rolleyes:

@RvR....idd je hebt gelijk,,,,jammergenoeg ZUCHT, met dat soort figuren!

Vast besmet met de vogelgriep.Als je zo graag wat proberen wil, zou ik aan de opium gaan.Hoe kom je in godsnaam op het idee om anabolen te gebruiken.Ga gewoon trainen man en maak een geschikt voedingsschema.

AlexT zei:
waarom meer herhalingen gaan maken? gewoon het zelfde aantal herhalingen als normaal.

tenzij hij altijd traint met 1 - 3 reps, dan wordt het inderdaad tijd om "terug" te gaan naar 6-8 reps (4-12 voor mijn part).

zelfde herhalingen maken, khoolydraten naar beneden en 1 uurtje cardio

Terug
Naar boven