Fitness Seller

Droogtrainen in combinatie met massa?

bryyan

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
96kg
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om massa te trainen, in combinatie met droogtrainen? Om een voorbeeld te nemen, met de biceps: Kan je 4x10 massa trainen om vervolgens je setjes te doen met veel herhalingen? Of zou dit beide te kort schieten in de resultaten?

Beginnersfout: Veel reps voor te cutten. Dit zal in je nadeel schieten ;). 1 setje met veel herhalingen (+- 15) motiveer ik echter wel vanwege de GH-piek je je ervan ZOU krijgen.

is niet enkel u trainen eh da ge moet veranderen
maar ook zeker je voeding .
je kan bulken of cutten maar de 2 samen kan niet
je moet kiezen of je bulkt of je gaat gaan cutten.
want spiergroei en vermageren gaat niet samen.

je kan wel clean bulken
da zal denkik het beste zijn voor jou
als je spieren wil kweken en niet wil verdikken in vet.

nadien kan je nog cutten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Okee, dat lijkt me duidelijk ja. Ik weeg nu 85 kilo, heb flinke spiermassa, alleen het mag allemaal wat zichtbaarder worden. Vetpercentage van 14%. Ik train 3 tot 4 keer per weerk. Maar mijn spiermassa wil ik echt niet verliezen, vandaar dat ik de vraag stelde:)

Iemand nog andere tips/tricks?

Laatst bewerkt:
Okee, dat lijkt me duidelijk ja. Ik weeg nu 85 kilo, heb flinke spiermassa, alleen het mag allemaal wat zichtbaarder worden. Vetpercentage van 14%. Ik train 3 tot 4 keer per weerk. Maar mijn spiermassa wil ik echt niet verliezen, vandaar dat ik de vraag stelde:)

als je nadien gaat cutten en je eet nog meer dan genoeg eiwitten en whey shakes drinken en je blijft nog hard genoeg trainen, dan ga je echt niet te veel spiermassa verliezen hoor.

als je nadien gaat cutten en je eet nog meer dan genoeg eiwitten en whey shakes drinken en je blijft nog hard genoeg trainen, dan ga je echt niet te veel spiermassa verliezen hoor.

Of helemaal niets.

Overigens als je wat ZOU verliezen, dan zit het er weer binnen een week of 2 terug aan ... Als je het niet dom speelt natuurlijk.

Ja daar hebben jullie beide een punt ja, wil op korte termijn naar de 10% toe. En mocht ik dat percentage dan bereikt hebben, kan er altijd weer gebulkt worden;)

Iemand nog andere tips/tricks?

Gewoon zwaar blijven trainen, niet al te radicaal gaan diëten, en voldoende eiwit nuttigen. Spiermassa zal bewaard blijven (tenzij je probeert op de 4-5% uit te komen, maar dan is er sowieso niets aan te vermijden (nou ja AAS wil wel eens helpen)).

Oke super dat ik zo aan meer informatie gekomen ben en goeie tips heb gekregen van iedereen. Ik zal inderdaad gewoon zwaar en hard blijven trainen, en mijn voeding iets aanpassen en de cardio erbij gaan pakken!

Succes bro

Terug
Naar boven