Fitness Seller

droogtrainen na kuur

craig

Novice
Waardering
0
Beste heren,

vraagje, ik begin nu aan het einde van m'n kuur te deca, stanozolol te komen, en ga drie weken na m'n laatste spuit beginnen met m'n nakuur van vier weken( deze heb ik eerder al gepost). Nou wil ik gaan droogtrainen met behulp van clen, creatine en een atkins achtig dieet ( deze stel ik zelf samen omdat ik geloof dat ik m'n lichaam beter ken dan atkins ). Mijn vraag is nu alleen wanneer de beste tijd is om hiermee te beginnen. Wil namelijk niet gelijk al m'n gains weer verliezen. alvast bedankt!!

Aangezien je deca gebruikt, moet je rekening houden met een lange herstelperiode. Ik zou sowieso 3-4 maanden wachten voor je begint met cutten.

na een kuur direct cutten is niet verstandig maar je kunt zeker wel al starten met de clen en creatine direct na de kuur

dream warrior zei:
na een kuur direct cutten is niet verstandig maar je kunt zeker wel al starten met de clen en creatine direct na de kuur

Idd bro..

Hou die massa nog een tijdje vast en ga dan pas droogtrainen anders raak je al je gewonnen spiermassa zo weer kwijt.. :sob:

Rico

waarom zou je clen na de kuur nemen? om zo je calorieverbruik op te schroeven waardoor je nog meer moet eten om je gewonnnen massa vast te houden?

omdat clen een eiwitsparende functie werking heeft in lagere doses dan cuttingdoses. :evil2:

probeer clen maar een keer als nakuur. Bij mijn broer was het gewoon ongelooflijk katabool, verloor er erg veel kg's mee in maar 2 weken. Bij sommige blijkt het wel goed te werken, dus het beste is om er zelf achter te komen of het bij jouw werkt of niet.

spietuut zei:
omdat clen een eiwitsparende functie werking heeft in lagere doses dan cuttingdoses. :evil2:

1. waarom heb je die nodig? je zit in de bulk, calorieen genoeg voor handen, eiwitten in overschot.

2. verbrand tegelijk ook meer cals dus moet je meer eten

3. wil je echt gebruik maken van die invloed op de eiwitsynthese dan moet je al hoger doseren, met als gevolg dat je meer cals verbrand en dus nog meer moet eten.

maar ga je gang, follow the hype :)

Terug
Naar boven