XXL Nutrition

droogtrainen when...?

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
waneer beginnen jullie met het droogtrainen ? hoeveel maanden voor de zomer ?

Hoe gaan jullie dan ervoor zorgen dat je wasbord droog wordt ?

tips/adviezen etc... meer dan welkom !!!

Wat versta je onder "Droogtrainen" ?

Ik denk nl dat de meesten wat droog worden (vetverlies) meer hun eetgewoonten aanpassen als hun training.

ik ben van plan dit jaar iets vroeger te beginnen omdat ik het deze zomer uit de hand heb laten lopen (elke dag bijna zuipen,veel junk enz..) dus begin ik al in januari met zo schoon mogelijk te eten en zoveel mogelijk cardio/duursport erbij

begin in maart, cardio beginnen met 20min, 30min, 40min, en de cals naar beneden brengen, ik doe dan iets minder oefenigen maar blijf zware basis oefeningen doen.
ik ken er veel die dan beginnen met lichter gewicht en meer herhalingen maar daar geloof ik niet zo in, bedoeling is toch dat je zoveel mogelijk spiermassa behoud.

Greetzz

Ik begin op 1/2 om mijn vetpercentage 5% te doen dalen. Van 13-->8%
Ik heb echt 5 maand nodig om tot 8 %te komen. Van 13 naar 10 lukt vrij snel , maar om van 10 naar 8 te geraken is afzien ....

12 weken vorodat ik stop met "droogtrainen" (beter bekend als cutten)

Hoe ? (lees het board eens)

500 Cal onder onderhoudsniveau
3 * per week KT (full-body schema)
beetje cardio. (langzaam opbouwend, slo-mo in de morgen, HIIT 's avonds, niet op trainingsdagen)

Kbegin dit jaar niet zo vroeg. Binnen 2 maanden is het heel goed te doen om van een % of 13 a 14 naar 8% te gaan. Ik zal zo ongeveer begin mei beginnen. Training blijft in grote lijnen hetzelfde, alleen voeding aanpassen.

Zal mezelf binnenkort er ook eens in gaan verdiepen wanneer ik ermee ga beginnen. Nog geen echte ervaring mee. Tnx voor de reminder :thumb:

1 april ga ik beginnen (en het is geen grap)
Ik was van plan om ongeveer 9-10% te gaan en dan even kijken hoe het eruit ziet.
En anders nog iets dieper...

ik begin februari denk, eerste maand allen kc verlagen, 2 de maand cardio erbij, en derde maand, t3, ionamin, AS enz enz, dan zit ik wel op de 4/5%

ligt eraan op welk percentage je momenteel zit, zouk zeggen. En hoe langzamer je het gaat doen, hoe meer massa je blijft behouden.

Terug
Naar boven