- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. Vannacht weer..
Vannacht weer 3 dromen onthouden.
1. Vermoord door een bruine beer.
2. Werd gelanceerd de lucht in
3. M'n konijn moest weg om de een of andere reden.
De droom incubatie heb ik geprobeerd; tot ik in slaap viel BLEEF ik denken aan een bepaald ding. Heb er waarschijnlijk ook over gedroomd maar ben hem vergeten. Vannacht weer.
.
Vannacht weer 3 dromen onthouden.
1. Vermoord door een bruine beer.
2. Werd gelanceerd de lucht in
3. M'n konijn moest weg om de een of andere reden.
De droom incubatie heb ik geprobeerd; tot ik in slaap viel BLEEF ik denken aan een bepaald ding. Heb er waarschijnlijk ook over gedroomd maar ben hem vergeten. Vannacht weer.

Vannacht probeer ik zowel incubatie als lucide. zal morgen posten hoe het afgelopen is. Maar lucide gebruik ik dan voor de lol zoals vliegen, en incubatie voor info en problemen.
want zo werkt het niet
Voorbereiding voor het slapen gaan deel I - Aura cleaning
Neem ruim een uur de tijd voordat je daadwerkelijk in slaap valt, je moet jezelf veel tijd gunnen om de incubatie uit te voeren. Begin eerst met een meditatie zodat je leeg en rustig bent, je kan hiervoor rustige meditatie muziek gebruiken. Wees er zeker van dat de volgende dag een rustige dag is, zodat je dus niet met allerlei dingen in je hoofd zit die de volgende dag moeten gebeuren.

Via droomincubatie kan je bijv. een conversatie dromen met een overleden persoon, problemen oplossen d.m.v. verschillende scenario tests, etc.
Noem me een emo-chick maar vind deze post serieusly not done. Iemand afzeiken oké... iemand van zijn leeftijd maar met dbb ervaring nog tot daar aan toe.. iemand zijn familie afzeiken en zeuren over gastgezinnen e.d. not done.sniper is een slimme gozer maar met de verkeerde ouders. Volgens mij zijn ze'n ouders niet zo intelligent. Hierdoor kan sniper zijn kennis niet volledig uiten thuis.
Ik denk dat je naar een gastgezin moet, dat zal je goed doen. Het zal je ontwikkelen tot vlinder waarna je brutale squats kunt gaan doen.
Ja, zeg het! Yes i can!