MuscleMeat

Droomincubatie.

en en en en en en ? ? ? ? ? ? ?

ik ben zo benieuwd.

heb je al eens een natte droom gehad, sniper?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:.

Vannacht weer 3 dromen onthouden.

1. Vermoord door een bruine beer.
2. Werd gelanceerd de lucht in :p
3. M'n konijn moest weg om de een of andere reden.

De droom incubatie heb ik geprobeerd; tot ik in slaap viel BLEEF ik denken aan een bepaald ding. Heb er waarschijnlijk ook over gedroomd maar ben hem vergeten :fire:. Vannacht weer.

goed bezig sniper :thumbup:

Ik heb serieus medelijden met je. Waar ben je allemaal mee bezig gast?

De droom incubatie heb ik geprobeerd; tot ik in slaap viel BLEEF ik denken aan een bepaald ding. Heb er waarschijnlijk ook over gedroomd maar ben hem vergeten :fire:. Vannacht weer.

Wat een emo dromen, ben je psychologisch wel in orde?

hoe gaat het met tricking? En heb je nog filmpjes ervan voor ons?

Of ga je nu beginnen tekeningen inscannen over je dromen?

nog een chick gered?

sniper is een slimme gozer maar met de verkeerde ouders. Volgens mij zijn ze'n ouders niet zo intelligent. Hierdoor kan sniper zijn kennis niet volledig uiten thuis.

Ik denk dat je naar een gastgezin moet, dat zal je goed doen. Het zal je ontwikkelen tot vlinder waarna je brutale squats kunt gaan doen.

Ja, zeg het! Yes i can!

if only i could give a ****

of misschien moet je in je droom naar de gym gaan en een goeie training doen,
als je het int echt niet mag ... gogo !

Laatst bewerkt:
Goed topic!

Over wie heb je gedroomd? :)

Sniper wat ben je toch een apart kereltje!

Vannacht probeer ik zowel incubatie als lucide. zal morgen posten hoe het afgelopen is. Maar lucide gebruik ik dan voor de lol zoals vliegen, en incubatie voor info en problemen.

Sniper, die droomtechnieken beheers je niet zomaar op 1 2 3.
Als je je erin wil verdiepen, lees dan eerst veel hierover en oefen.
Na bepaalde tijd zal het je lukken en niet van
Vannacht probeer ik zowel incubatie als lucide
want zo werkt het niet

Voorbereiding voor het slapen gaan deel I - Aura cleaning
Neem ruim een uur de tijd voordat je daadwerkelijk in slaap valt, je moet jezelf veel tijd gunnen om de incubatie uit te voeren. Begin eerst met een meditatie zodat je leeg en rustig bent, je kan hiervoor rustige meditatie muziek gebruiken. Wees er zeker van dat de volgende dag een rustige dag is, zodat je dus niet met allerlei dingen in je hoofd zit die de volgende dag moeten gebeuren.

Een uur ervoor uittrekken en de dag erna een rustige dag inplannen?

Gaat dus niet werken hier. Ik check 't topic wel weer in 2047 als ik mag stoppen met werken. :)

boeiend eens je terug wakker bent, same shit just another day.

Via droomincubatie kan je bijv. een conversatie dromen met een overleden persoon, problemen oplossen d.m.v. verschillende scenario tests, etc.

Problemen moet je oplossen als je wakker bent. Laat zien dat je ballen hebt en niet denken dat dromen die gaan oplossen.

Ik vraag me steeds af welke labiele simpele zielen zulke dingen uitvinden

Ban dat mannetje. Brief naar zijn ouders met al zijn DBB posts tot nu toe. Dan zal hij vast en zeker billenkoek krijgen.

Maar stiekem proberen ze het allemaal hier.....

sniper is een slimme gozer maar met de verkeerde ouders. Volgens mij zijn ze'n ouders niet zo intelligent. Hierdoor kan sniper zijn kennis niet volledig uiten thuis.

Ik denk dat je naar een gastgezin moet, dat zal je goed doen. Het zal je ontwikkelen tot vlinder waarna je brutale squats kunt gaan doen.

Ja, zeg het! Yes i can!
Noem me een emo-chick maar vind deze post serieusly not done. Iemand afzeiken oké... iemand van zijn leeftijd maar met dbb ervaring nog tot daar aan toe.. iemand zijn familie afzeiken en zeuren over gastgezinnen e.d. not done.

Terug
Naar boven