XXL Nutrition

Droomincubatie.

Noem me een emo-chick maar vind deze post serieusly not done. Iemand afzeiken oké... iemand van zijn leeftijd maar met dbb ervaring nog tot daar aan toe.. iemand zijn familie afzeiken en zeuren over gastgezinnen e.d. not done.

Het is sowieso not-done om als 14 jarige koter de grote held te gaan spelen op een fora waar sowieso gasten zoals sniper niet thuis horen.

fock je hebt gelijk, heb de kleine lettertjes niet gelezen.. er stond natuurlijk voor 18 jr en ouder :rolleyes: who gives a f*ck.
Als hij dat wilt, laat hem lekker. Vind ik als nog dat je je naar je eigen leeftijd moet gedragen.
Af en toe een grapje of een diss.. ok.. dat jij je erger aan puberaal gedrag.. ok.. maar het houdt ergens op.
Na 3 jaar zijn jullie mij toch ook als halfbakken 'volwaardig' member gaan zien?:p:o;)

Laatst bewerkt:
fock je hebt gelijk, heb de kleine lettertjes niet gelezen.. er stond natuurlijk voor 18 jr en ouder :rolleyes: who gives a ****. Als hij dat wilt, laat hem lekker. Vind ik alsnog dat je je naar je eigen leeftijd moet gedragen. Af en toe een grapje of een diss.. ok.. dat jij je erger aan puberaal gedrag.. ok.. maar het houdt ergens op. Na 3 jaar zijn jullie mij toch ook als halfbakken 'volwaardig' member gaan zien?:p:o;)

Wat, wie zei zoiets?

OT: Vind ik niet interessant, wat is het nut?

Wie kent het fenomeen droomincubatie, oftewel het bepalen van je eigen droom? Tijdens de REM slaap droom je, dat is bekend, maar, je eigen dromen bepalen? Via droomincubatie kan je bijv. een conversatie dromen met een overleden persoon, problemen oplossen d.m.v. verschillende scenario tests, etc.

Hier meer:

http://www.droomvrienden.nl/dromen_incubatie.html

Discuss! :cool:

Sniper heeft voor het eerst een natte droom gehad jongens !

En, hoe was het SniperX ?

Terug
Naar boven