MuscleMeat

drugs en fitness

Als die meiden bij je thuis komen he Ijs, neem dan maar gewoon een pilletje of wat wiet. ;)

Maar de waarheid is dat GHB het chillst en allergeilst is, maar verkeerd doseren is risicovol. Coke leverd je heerlijke mannelijk lust coïtus op, maar er is een kans op verslaving en op jou leeftijd zou ik me daar nog niet aan wagen. ;)

t*ring, hoe kunnen jullie alcohol, coke, GHb en XTC allemaal tegelijk gebruiken?

t*ring, hoe kunnen jullie alcohol, coke, GHb en XTC allemaal tegelijk gebruiken?

de jeugd van tegenwoordig is een beetje resistent tegen drugs geworden en heeft steeds vreemdere combi's nodig om te kunnen vliegen :D

bad_boys_18.gif
slllurrrup

de jeugd van tegenwoordig is een beetje resistent tegen drugs geworden en heeft steeds vreemdere combi's nodig om te kunnen vliegen :D

bad_boys_18.gif
slllurrrup

Ik snap niet wat het voor zin heeft... Coke en alcohol werken niet samen, en, nou ja, het zal wel.

probeer eens aan doornappel en brugsmania te geraken, de zaden van plantjes die hier ook in et wild groeien, daar ga je hard op gaan :)

Doornappel hebben wij in de tuin gehad. Als je dit spul niet goed toepast is het dodelijk. Je gaat er iig heel erg van halisuneren bij een hele kleine dosis

Doornappel hebben wij in de tuin gehad. Als je dit spul niet goed toepast is het dodelijk. Je gaat er iig heel erg van halisuneren bij een hele kleine dosis

Student Cuts Off Penis And Tongue |Sky News|World News

DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - Datura (Jimsonweed) Zaadjes. Een helse trip. Een v/d meest facinerende tripreports in het Nederlands.

Duivel's appel.

Ik snap niet wat het voor zin heeft... Coke en alcohol werken niet samen, en, nou ja, het zal wel.

Juist zeer goed, omdat het de bijwerkingen van coke dempt en lichamelijk rustig maakt en tegerlijkertijd de geestelijke werking van een ingenomen snuif doet verlengen en de enthausiaste opwinding aanwakkerd. Het lichaam maakt van drank en sos cocaethyleen.

ja doornappel is niet echt aan te raden toch fasineerd het mij:o

coke en alcohol is DE mix.. ga je absoluut goed van, ze vullen mekaar imo perfect aan! zonder alcohol valt coke niet echt goed, zonder coke vind ik alcohol weer tegenvallen :P

weed , hasj, en paddo's en andere soft shit okel
leuke trip krijg je en ff lekker chille

hard drugs is en blijft gewoon chemische troep , slecht voor je lichaam , voor je geest , en het kost geld.. ik heb echt geen xtc ofzo nodig om plezier te maken ..

bedoel iedereen zijn ding , maar na 1 persoon in het echt kapot te hebben zien gaan, denk ik van .. ik trip em liever elke avond met me vriendin in bed.. dan dat ik geld ga uitgeven voor beetje poeder, pilletjes of drankje

als je lekker wil trippen van drugs , ga dan lekker pado's eten in de zomer , in het bos ergens op een grasveld ofzo.. lekker genieten

Nou ja, dat hoor en lees je... Ik kende via-via een verslaafde en die snoof zich elke avond verrot met een krat bier erbij en van dat bier merkte hij totaal niks.

Als ik weg ga drink ik altijd wel iets (meestal bier of whiskey) en heel af en toe (elke 2 maand ofzo) snuif ik daar een lijntje bij en dan ga je echt wel goed hoor.Je kan wel inderdaad massa's bier vezetten met coke zonder dat je je dronken voelt , als de coke dan gaat uitwerken krijg je wel kloppen . Maar ik weet waar mijn grens ligt en ik heb niet de behoefte om daarover te gaan of zelfs nog maar in de buurt te komen .

hard drugs is en blijft gewoon chemische troep , slecht voor je lichaam , voor je geest , en het kost geld.. ik heb echt geen xtc ofzo nodig om plezier te maken ..

bedoel iedereen zijn ding , maar na 1 persoon in het echt kapot te hebben zien gaan, denk ik van .. ik trip em liever elke avond met me vriendin in bed.. dan dat ik geld ga uitgeven voor beetje poeder, pilletjes of drankje

als je lekker wil trippen van drugs , ga dan lekker pado's eten in de zomer , in het bos ergens op een grasveld ofzo.. lekker genieten

ghb en lsd zijn in principe onschadelijk voor je lichaam
Er is tot op heden geen enkel bewijs gevonden dat lsd iets negatief doet met je lichaam

Voor ghb, deze dingen komen uit de mond van verslavingsartsen

Ik neem aan dat je tabak roken bedoelt. GHB en tabak zijn twee totaal verschillende middelen, met verschillende risico's.

Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk. Een overdosering GHB kan wel fataal aflopen, door de verdovende werking van GHB. Er wordt snel over gedoseerd met GHB. Tabak werkt vele malen verslavender dan GHB.

' 'een toxicoloog die ik er naar vroeg, is het onwaarschijnlijk dat GHB een negatieve invloed heeft op organen. Je vraagt naar nieren. GHB is goed in water oplosbaar en slaat niet neer in de nieren.'
Er is op dit moment geen aanleiding om te denken dat het GHB toch schadelijk is voor de organen die jij noemt. ''

ghb en lsd zijn in principe onschadelijk voor je lichaam
Er is tot op heden geen enkel bewijs gevonden dat lsd iets negatief doet met je lichaam

Voor ghb, deze dingen komen uit de mond van verslavingsartsen
Ik neem aan dat je tabak roken bedoelt. GHB en tabak zijn twee totaal verschillende middelen, met verschillende risico's.

Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk. Een overdosering GHB kan wel fataal aflopen, door de verdovende werking van GHB. Er wordt snel over gedoseerd met GHB. Tabak werkt vele malen verslavender dan GHB.

' 'een toxicoloog die ik er naar vroeg, is het onwaarschijnlijk dat GHB een negatieve invloed heeft op organen. Je vraagt naar nieren. GHB is goed in water oplosbaar en slaat niet neer in de nieren.'
Er is op dit moment geen aanleiding om te denken dat het GHB toch schadelijk is voor de organen die jij noemt. ''

Terug
Naar boven