XXL Nutrition

Drugs

Status
Niet open voor verdere reacties.

martie

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Welke drugs nemen jullie voor het uitgaan? hiermee bedoel ik ook middelen als Ephedrine, dmx en ritalin.

Ik gebruik:

- Ephedrine
- Dmx

Damn, martie...
Je hebt vandaag een patent op debiele topics...sorry gast.

:roflol:

ik pak anaboooluh

Je bent een ****in mong**l!

OUD btw...

• Topic Starter Topic Starter
guardian zei:
Je bent een ****in mong**l!

OUD btw...

ja en jij hebt een kleine derde been, kom op dit is helemaal geen raar onderwerp, anders kan je wel meteen de AS sectie hier weghalen.

OUD wil zeggen dat het al bestaat, stupid...

ben je al terug van het uitgaan Martie? Goed, Sesamstraat @ ephedrine zal idd wel cool zijn :D

wat een kansloos stuk vreten ben jij ook he, ga aub gauw verder met je verpleegsters opleiding en laat dit forum links liggen, haas.

guardian zei:
OUD wil zeggen dat het al bestaat, stupid...

die kleine derde been was voor jouw bedoeld, dat het geen rare vraag was, was voor santoz bedoeld, stupid...

Ik vind dit echt een gaar forum, elke keer als ik een vraag stel beginnen paar mong*len aandacht te trekken.

Maar even voor de aandachtvragers: wil je aandacht van mij, stuur me dan een pm.

Dmx ??

nofear train! zei:
wat een kansloos stuk vreten ben jij ook he, ga aub gauw verder met je verpleegsters opleiding en laat dit forum links liggen, haas.

Ga jij maar weer aan het werk, met je blonde pikhaartjes.

Je bent ook nog eens rete-onduidelijk, man en zelfs al was ik zo gay als de anus van JP Balkenende dan nog zou je in je stoutste dromen niet te weten komen hoe mijn derde been eruit ziet, f**got.

Vraag een slotje aan en move naar het topic van Extreme Body in de sectie film, muziek en uitgaan, damned!

Corléone is back?:)

Als ik dit op een ander account zou hebben gepost dan werd er volgens mij niet zo over gekankert.

Maar het maakt ook niet meer uit, soon ben ik hier nooit meer, jullie blij.

martie zei:
Als ik dit op een ander account zou hebben gepost dan werd er volgens mij niet zo over gekankert.

Maar het maakt ook niet meer uit, soon ben ik hier nooit meer, jullie blij.
ruuuuuuuuuuuuustig bro;)

Yep, rot nu maar gelijk op!

goed werk Martje

laat ze maar lullen hoor

edit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven