koetje zei:ik heb ook een schijthekel aan je samen met 70% van het board en dat terwijl wij niet kuren![]()
O, nou ja, vervelend
houd een poll zou ik zeggen van mij mag het.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koetje zei:ik heb ook een schijthekel aan je samen met 70% van het board en dat terwijl wij niet kuren![]()
houd een poll zou ik zeggen van mij mag het.roxxe zei:en hoe gebeurt dat als mevrouw klusmier paar duizend km verder op is?![]()

martie zei:O, nou ja, vervelendhoud een poll zou ik zeggen van mij mag het.

martie zei:
koetje zei:als op het einde van de week meer dan 70% van de mensen stemmen dat je vervelend bent krijg je een ban voor een dag ?
deal ?
oke ik zal het spannender maken
ik doe ook mee en wie de meeste negatieve stemmen krijgt , krijgt een dagban ?![]()
martie zei:

king ralf zei:

king ralf zei:
martie zei:Welke drugs nemen jullie voor het uitgaan? hiermee bedoel ik ook middelen als Ephedrine, dmx en ritalin.
Ik gebruik:
- Ephedrine
- Dmx

Marky zei:Wiet, Ketamine, Coke, meestal combi ervan. Maar ga binnenkort over op GHB, denk ik.
LSD durf ik nog niet aan in public. XTC al bijna een jaar links laten liggen, maar dat komt ooit nog weleens terug voor het echte komische effect.
µklusmier zei:king ralf
Dutch Bodybuilder
Karmic Power: 0
![]()
![]()
![]()
jij bent geen goed voorbeeld voor die arme Martie.........![]()

martie zei:Is die ketamine erg slecht voor je gezondheid? en vind je dat wat of niet?
klusmier zei:king ralf
Dutch Bodybuilder
Karmic Power: 0
![]()
![]()
![]()
jij bent geen goed voorbeeld voor die arme Martie.........![]()
king ralf zei:kerel waarom moet je dat weten wat heb je er aan ,zoek je een excuus om nog meer andere soorten drugs te gaan gebruiken ,ben je nozel ofzo,wil je wat worden ,wil je breed zijn ,wil je een gezonde sporter zijn ?