MuscleMeat

Drugs

Status
Niet open voor verdere reacties.
roxxe zei:
en hoe gebeurt dat als mevrouw klusmier paar duizend km verder op is? :)

telefooncoïtus, cybercoïtus (msn bijv.), coïtus per post........( zij maakt een nummertje met de postbode, via DHL hierheen en ik maak een nummertje met de vrouwelijke postbode natuurlijk):D :D :D

........jammer van die mannelijke postbodes: ze weten iedere gleuf moeiteloos te vinden!!:eek:

:D

koetje zei:
ik heb ook een schijthekel aan je samen met 70% van het board en dat terwijl wij niet kuren ;)

DutchBodybuilding.com Bericht
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

:D :D :D

martie zei:
O, nou ja, vervelend:D houd een poll zou ik zeggen van mij mag het.

als op het einde van de week meer dan 70% van de mensen stemmen dat je vervelend bent krijg je een ban voor een dag ?

deal ?

oke ik zal het spannender maken

ik doe ook mee en wie de meeste negatieve stemmen krijgt , krijgt een dagban ?:D

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:
als op het einde van de week meer dan 70% van de mensen stemmen dat je vervelend bent krijg je een ban voor een dag ?

deal ?

oke ik zal het spannender maken

ik doe ook mee en wie de meeste negatieve stemmen krijgt , krijgt een dagban ?:D

Als jij dat wil, oke.

@martie; Als jou opmerkingen "gein" zijn dan zijn die van mij dat ook, simpel toch

martie volgens mij snuif je te veel he?
:shake:

Jongens, reageer gewoon ff normaal. De jongen stelt geen rare vraag. Als het oud is, is dat nog geen reden om uit halen naar de topicstarter. Irriteer je je eraan, reageer dan niet, of laat op een normale manier weten. ;)

martie zei:
Welke drugs nemen jullie voor het uitgaan? hiermee bedoel ik ook middelen als Ephedrine, dmx en ritalin.

Ik gebruik:

- Ephedrine
- Dmx

als je dat nodig hebt om in het weekend plezier te hebben ben je in mijn ogen zielig;)

Wiet, Ketamine, Coke, meestal combi ervan. Maar ga binnenkort over op GHB, denk ik.

LSD durf ik nog niet aan in public. XTC al bijna een jaar links laten liggen, maar dat komt ooit nog weleens terug voor het echte kosmische effect.

Marky zei:
Wiet, Ketamine, Coke, meestal combi ervan. Maar ga binnenkort over op GHB, denk ik.

LSD durf ik nog niet aan in public. XTC al bijna een jaar links laten liggen, maar dat komt ooit nog weleens terug voor het echte komische effect.

Is die ketamine erg slecht voor je gezondheid? en vind je dat wat of niet?

coke pep en pillen is het enige dat we willen :hedbang:

:D:D:D j/k

martie zei:
Is die ketamine erg slecht voor je gezondheid? en vind je dat wat of niet?

kerel waarom moet je dat weten wat heb je er aan ,zoek je een excuus om nog meer andere soorten drugs te gaan gebruiken ,ben je nozel ofzo,wil je wat worden ,wil je breed zijn ,wil je een gezonde sporter zijn ?

klusmier zei:
king ralf
Dutch Bodybuilder

Karmic Power: 0
:D :D :D

jij bent geen goed voorbeeld voor die arme Martie.........:p

nee en jij al helemaal niet

Laatst bewerkt:
king ralf zei:
kerel waarom moet je dat weten wat heb je er aan ,zoek je een excuus om nog meer andere soorten drugs te gaan gebruiken ,ben je nozel ofzo,wil je wat worden ,wil je breed zijn ,wil je een gezonde sporter zijn ?

Ga weg man, zie nou maar eerst dat jij een groen blokje krijgt, en als ik echt zo onnozel was als iedereen hier beweerd, dan had ik niet zoveel van die groene blokjes.

Wat ik eigenlijk zo grappig vind, is dat de mensen die het meest op mij zeiken, mij ondanks dat toch karma geven :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven