- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jopske zei:Ik neem helemaal geen drugs of andere stimmulerende middelen voor het uitgaan. Hoezo doe jij het wel sMartie?
.DiSTuRBeD zei:Ik ben een echte bodybuilder
D.w.z.:
- geen drugs!
- geen alcohol!
- geen tabak
- extra veel coïtus om het vorige weer te compenseren!

Moet je misschien wat minder vaak pepmiddelen gebruiken.martie zei:Ik word altijd zo snel moe, rond 10 uur begin ik al te gapen terwijl ik heel graag lekker wil uitgaan en ik wil graag een drug proberen die niet je een goede pep geeft maar niet al te ongezond is.
En dat van bodybuilders die drinken niet, roken niet en doen niet aan drugs, heel leuk gezegt maar AS is ook nog steeds een drug als je het nog niet doorhad. en er zijn zoveel bodybuilders die roken, drinken en aan pep drugs zijn.

Tsja, jij keurt Bryce zijn zonnebril af, maar hij en ik hebben niks met drugs (afgezien van de AAS dan waar ik hem mee volgespoten heb).martie zei:Welke drugs nemen jullie voor het uitgaan? hiermee bedoel ik ook middelen als Ephedrine, dmx en ritalin.
Ik gebruik:
- Ephedrine
- Dmx
DutchVince zei:Tsja, jij keurt Bryce zijn zonnebril af, maar hij en ik hebben niks met drugs (afgezien van de AAS dan waar ik hem mee volgespoten heb).
Weet wel wat ik erger vind...
martie zei:heb je het nou over die hond met dat malle ding op zn hoofd? ben jij die dieren mishandelaar? met mij hoef je niet meer te praten!

guardian zei:Het is dus van dit soort opmerkingen dat mensen een schurfthekel aan je krijgen![]()
martie zei:was just kidding en jij bent 1 van de enige die zo'n scheithekel aan mij heeft, jij hebt gewoon de verkeerde AS kuur uitgekozen waardoor je zo'n arrogante gozer bent.

Infinity zei:
martie zei:was just kidding en jij bent 1 van de enige die zo'n scheithekel aan mij heeft, jij hebt gewoon de verkeerde AS kuur uitgekozen waardoor je zo'n arrogante gozer bent.

rubensossa?Chapeloere zei:Paar lijntjes sossa brengen mij altijd in de stemming![]()
en hoe gebeurt dat als mevrouw klusmier paar duizend km verder op is?klusmier zei:idem dito, vooral dat laatste...............daar kan ik maar geen genoeg van krijgen !!![]()
![]()
![]()