Fitness Seller

Drugs

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh god...nog steeds bezig?:eek:

Ik ben een echte bodybuilder

D.w.z.:
- geen drugs!
- geen alcohol!
- geen tabak
- extra veel coïtus om het vorige weer te compenseren!

DiSTuRBeD zei:
Ik ben een echte bodybuilder

D.w.z.:
- geen drugs!
- geen alcohol!
- geen tabak
- extra veel coïtus om het vorige weer te compenseren!

idem dito, vooral dat laatste...............daar kan ik maar geen genoeg van krijgen !!:D :D :D

Plat water

Ik had toch echt verwacht, dat jij aan de smarties zou gaan, Smartie.
OT;
Niks! Ik ga sowieso nooit uit. Oftwel ik ben een oude lul.:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik word altijd zo snel moe, rond 10 uur begin ik al te gapen terwijl ik heel graag lekker wil uitgaan en ik wil graag een drug proberen die niet je een goede pep geeft maar niet al te ongezond is.

En dat van bodybuilders die drinken niet, roken niet en doen niet aan drugs, heel leuk gezegt maar AS is ook nog steeds een drug als je het nog niet doorhad. en er zijn zoveel BBers die roken, drinken en aan pep drugs zijn.

martie zei:
Ik word altijd zo snel moe, rond 10 uur begin ik al te gapen terwijl ik heel graag lekker wil uitgaan en ik wil graag een drug proberen die niet je een goede pep geeft maar niet al te ongezond is.

En dat van bodybuilders die drinken niet, roken niet en doen niet aan drugs, heel leuk gezegt maar AS is ook nog steeds een drug als je het nog niet doorhad. en er zijn zoveel bodybuilders die roken, drinken en aan pep drugs zijn.
Moet je misschien wat minder vaak pepmiddelen gebruiken.;)

martie zei:
Welke drugs nemen jullie voor het uitgaan? hiermee bedoel ik ook middelen als Ephedrine, dmx en ritalin.

Ik gebruik:

- Ephedrine
- Dmx
Tsja, jij keurt Bryce zijn zonnebril af, maar hij en ik hebben niks met drugs (afgezien van de AAS dan waar ik hem mee volgespoten heb).

Weet wel wat ik erger vind...

DutchVince zei:
Tsja, jij keurt Bryce zijn zonnebril af, maar hij en ik hebben niks met drugs (afgezien van de AAS dan waar ik hem mee volgespoten heb).

Weet wel wat ik erger vind...

heb je het nou over die hond met dat malle ding op zn hoofd? ben jij die dieren mishandelaar? met mij hoef je niet meer te praten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

martie zei:
heb je het nou over die hond met dat malle ding op zn hoofd? ben jij die dieren mishandelaar? met mij hoef je niet meer te praten!

Het is dus van dit soort opmerkingen dat mensen een schurfthekel aan je krijgen ;)

guardian zei:
Het is dus van dit soort opmerkingen dat mensen een schurfthekel aan je krijgen ;)

was just kidding en jij bent 1 van de enige die zo'n scheithekel aan mij heeft, jij hebt gewoon de verkeerde AS kuur uitgekozen waardoor je zo'n arrogante gozer bent.

martie zei:
was just kidding en jij bent 1 van de enige die zo'n scheithekel aan mij heeft, jij hebt gewoon de verkeerde AS kuur uitgekozen waardoor je zo'n arrogante gozer bent.

Martie soms kan je beter je mond houden;)

Infinity zei:
Martie soms kan je beter je mond houden;)

Hij doet gewoon stom.

Ik wil gewoon een serieus topic beginnen en dan word er alleen maar in gegeint, en dan word er gezeurt dat ik niet serieus doe eindelijk.

martie zei:

ik heb ook een schijthekel aan je samen met 70% van het board en dat terwijl wij niet kuren ;)

ontopiq, ik kan niet zonder m'n dagelijkse shot smartie's advocatenpappa in de kont te pakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven