AndroidHealthClinic

Drugs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ketamine is een dissociatief, sterk verdovend en een psychedelic bij hoge doseringen.

Ik neem op een feest vaak een paar puntjes, dan heb je het gevoel zwaar dronken te zijn met wat geestverruimende effecten. Het is nauwelijks schadelijk, kleine afname van Vitamine B12 alleen. Je wordt erg sociaal. Je moet ervan houden, hoge doseringen hebben hevige geestelijke effecten en dromen.

Afgelopen weekend nog in een K-hole gezeten, deed niets met m'n lichaam. Hoewel ik even het idee had dat alles voorgoed zou ophouden...

@ martie je hebt echt wel veel lef om me via pm die dingen te zeggen en uit te schelden

durf je dat ook in een topic ? tsssss

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:
@ martie je hebt echt wel veel lef om me via pm die dingen te zeggen en uit te schelden

durf je dat ook in een topic ? tsssss

Jij stuurde mij een pm, en mij uit te dagen dat ik een poll moest aanmaken en dat we dan konden "lachen" ??? en waarom in een topic? ik hoef anderen toch niet te confronteren met onze problemen. en noem je kanker op meteen schelden?

martie zei:
Ga weg man, zie nou maar eerst dat jij een groen blokje krijgt, en als ik echt zo onnozel was als iedereen hier beweerd, dan had ik niet zoveel van die groene blokjes.

Wat ik eigenlijk zo grappig vind, is dat de mensen die het meest op mij zeiken, mij ondanks dat toch karma geven :D

wat een onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je bent een homofiele k*tmongool, martie

ben ik de enige die van martie houd?:o

martie, blijf aub, het is namelijk zeer vermakelijk. jij post iets. en meteen reageren 3 of 4 gasten alsof ze een roidrage hebben:p

en is het blokje wat voor die karma staat groen of rood MArtie???

preventieve euthanasie, martie, ik ben er al jaren een voorstander van en mensen zoals jij maken het alleen maar makkelijker voor mij om bij dit standpunt te blijven.

martie zei:
Ga weg man, zie nou maar eerst dat jij een groen blokje krijgt, en als ik echt zo onnozel was als iedereen hier beweerd, dan had ik niet zoveel van die groene blokjes.

Wat ik eigenlijk zo grappig vind, is dat de mensen die het meest op mij zeiken, mij ondanks dat toch karma geven :D
GAST... En ik maar denken dat martie een achterlijke teringlijende graftakzijnde IDIOOT was... Hij heeft het gewoon door dat een groen blokje in real life gewoon veel betekend! Hij is echt slim...

martie zei:
Jij stuurde mij een pm, en mij uit te dagen dat ik een poll moest aanmaken en dat we dan konden "lachen" ??? en waarom in een topic? ik hoef anderen toch niet te confronteren met onze problemen. en noem je kanker op meteen schelden?
:roflol:

Locked

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven