MuscleMeat

drugstest

Heel nauw verwant aan amfetamine. De stoffen die je lichaam gebruikt om het af te breken zijn dezelfde als die van amfetamine. En net op die afbraakstoffen wordt getest bij zo'n drugstest.

Een kennis van mij heeft een medisch attest bij zich waarop staat dat ze het recht heeft een test te weigeren omdat ze adhd heeft (en dus rilatine neemt), zonder dat daar verder gevolg aan gegeven wordt.

• Topic Starter Topic Starter

Heel nauw verwant aan amfetamine. De stoffen die je lichaam gebruikt om het af te breken zijn dezelfde als die van amfetamine. En net op die afbraakstoffen wordt getest bij zo'n drugstest.

Een kennis van mij heeft een medisch attest bij zich waarop staat dat ze het recht heeft een test te weigeren omdat ze adhd heeft (en dus rilatine neemt), zonder dat daar verder gevolg aan gegeven wordt.

en hij openlijk toegeeft dat hij coke doetQUOTE]

Met deze zin werd heel het topic duidelijk :D
Kon je daar niet zelf opkomen?

Het is mogelijk, maar hij is wel niet positief getest op cocaïne... En aangezien ze het versnijden met efedrine lijkt het me straf dat je dan wel de efedrine ofzo zou vinden en niet de cocaïne. Maar het is mogelijk idd

Wie heeft het over efedrine? Bij normaal gebruik is coke + amfetamine 2-4 dagen aantoonbaar in bloed/urine. Dus... ik gok dat je maatje genaaid is en speed versneden met bijv. codeine heeft gekocht, aangezien ze geen coke hebben gevonden.. Door de codeine krijg je het verdovende effect en het oppeppende van de speed. Hoe lang is het geleden dat hij gebruikt heeft? Dat zou een aantal dagen voor de drugstest geweest moeten zijn?

kan ook amfetamine + lidocaine zijn geweest ipv coke :p

Drugs R bad, u shouldnt do drugs, MKAY!

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft het over efedrine? Bij normaal gebruik is coke + amfetamine 2-4 dagen aantoonbaar in bloed/urine. Dus... ik gok dat je maatje genaaid is en speed versneden met bijv. codeine heeft gekocht, aangezien ze geen coke hebben gevonden.. Door de codeine krijg je het verdovende effect en het oppeppende van de speed. Hoe lang is het geleden dat hij gebruikt heeft? Dat zou een aantal dagen voor de drugstest geweest moeten zijn?

kan ook amfetamine + lidocaine zijn geweest ipv coke :p

Alletwee vrij onmogelijk, hij zit al 5 jaar aan de coke, probeer hem er al lang van af te houden, dus hij weet wel hoe het spul voelt, EN heb nog gesproke met hem en hij zegt dat hij onder zijn 2 kuren zich altijd volledig clean heeft gehouden, voor zijn lever niet te overbelasten. Dus terug bij af maarja

Nogmaals coke en amfetamine blijven 2-4 dagen in je bloed/urine. Wie houd wie nu voor de gek?

ik heb net mijn spullen laten testen en er blek cocaine in te zitten met kleien hoeveelheid zodat het middel verslavend werkt...

wat voor spullen heb je het over

ik heb sustanon en DNP laten testen

Terug
Naar boven