Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
Schiphol ?Wie zoekt nog een baan?
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schiphol ?Wie zoekt nog een baan?
[Link niet meer beschikbaar]
Wie vind eigenlijk dat Scheeringa aansprakelijk moet worden gesteld bijvoorbeeld voor wanbestuur dan kunnen ze hem ook prive gaan kaal plukken?

Scheringa: 'We voelen ons gepakt'
Dirk Scheringa heeft voor het eerst gereageerd op de problemen bij de DSB Bank. Tegenover RTL 7 gaf hij aan zich 'gepakt' te voelen door de Nederlandsche Bank (DNB) en het Ministerie van Financiën. Hij vindt de beslissing van de Amsterdamse rechter om DSB onder curatele te stellen, onterecht.
Volgens Scheringa hadden Wouter Bos en Nout Wellink vannacht al een persconferentie gepland voordat ze de uitspraak van de rechter hoorden. Nadat DSB in eerste instantie niet onder curatele werd gesteld, ging de persbijeenkomst plots niet door. Verder vindt hij dat de DSB Bank nog wel degelijk levensvatbaar is.
Zoals je zegt, de leners waren dom en of het net was van Scheringa is te betwijfelen, maar daar heb ik me niet in verdiept moet ik bekennen.
Heb je de desbetreffende polissen weleens gezien? Enig idee hoe die aan de man gebracht zijn?
Dat de zwaarst gedupeerden zelf ook aandeel hebben in de miserre betekend niet dat een bank mag inspelen op onkunde en onwetendheid van de klant, en dat is doelbewust gedaan.
Dus wat jij zegt is, er zijn door DSB onderzoeken gedaan naar onkunde en onwetenheid van de klant en daar gebruik van gemaakt?
Heb de polissen niet gezien dus kan daar niet over oordelen, maar wat ik wel weet is dat de zwaarst gedupeerde er zelf bij waren toen zij tekende.