Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
2 Miljoen is peanuts, Scheringa is 290 miljoen kwijt![]()
Bron?
Ik denk dat deze man slim genoeg is om een heel groot bedrag veilig te stellen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 Miljoen is peanuts, Scheringa is 290 miljoen kwijt![]()
Bron?
Bron?
Bron?
wuhahaDat denk ik ook hoor, die gast heeft nog geld zat overHeeft hij geen vrouw? die zal vast ook wel wat duiten op haar naam hebben staan...kan me niet voor stellen dat iemand met zo veel geld en iemand die zo sluw zaken heeft gedaan zo maar alles op het spel zet.

Ik heb ook 2miljoen euro verloren, vorig jaar had ik de lotto gewonnen maarja nu moet ik weer een baan zoeken.
Eindelijk de loterij gewonnen, lekker aan het rentienieren.. gaat je bank failliet en moet je weer werken.Doe niet zo negatief man.Vond het wel heel lief van hem dat hij een museum aan het bouwen was, zodat ik ook lekker van zijn gekochte kunst zou kunnen genieten. Hij had het ook thuis aan de muur kunnen hangen.
![]()
Vond het wel heel lief van hem dat hij een museum aan het bouwen was, zodat ik ook lekker van zijn gekochte kunst zou kunnen genieten. Hij had het ook thuis aan de muur kunnen hangen.
![]()
hahaha ja zelfs hieruit gaat hij nog een slaatje slaanNee dat is helemaal niet lief dat hoort bij zijn narcistische inslag. Hij was gek op zichzelf en het naar buiten toe treden met zijn persoonlijkheid.
In de personferentie zei hij nog dat hij het verhaal van de DSB zou gaan verfilmen en een boek over zijn carriere zou schrijven.

Dat lijkt me wel ****ing zuur als dat echt zou gebeurenEindelijk de loterij gewonnen, lekker aan het rentienieren.. gaat je bank failliet en moet je weer werken.
AZ blijft gewoon bestaan hoor alleen dan zonder Dirk.
Dat lijkt me wel ****ing zuur als dat echt zou gebeurenEindelijk de loterij gewonnen, lekker aan het rentienieren.. gaat je bank failliet en moet je weer werken.

Ik zou mijn centen er niet op zetten! met deze master oplichterAZ blijft gewoon bestaan hoor alleen dan zonder Dirk.