Fitness Seller

Shocking News DSB bank op rand van afgrond

• Topic Starter Topic Starter
Bron?

Ik denk dat deze man slim genoeg is om een heel groot bedrag veilig te stellen.

Persconferentie NOS. Het enige wat mogelijk is dat hij zwart geld heeft. Maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk als Directeur groot aandeelhouder van een grote bank XTO.

Bron?

Ik denk dat deze man slim genoeg is om een heel groot bedrag veilig te stellen.

Hij zegt zelf dat hij een baan moet gaan zoeken en twee handen heeft :P wuhaha
Putje schepper is wel wat voor hem. 1 grote put heeft hij ja al gemaakt.

Rotzak

Heeft hij geen vrouw? die zal vast ook wel wat duiten op haar naam hebben staan...kan me niet voor stellen dat iemand met zo veel geld en iemand die zo sluw zaken heeft gedaan zo maar alles op het spel zet.

Heeft hij geen vrouw? die zal vast ook wel wat duiten op haar naam hebben staan...kan me niet voor stellen dat iemand met zo veel geld en iemand die zo sluw zaken heeft gedaan zo maar alles op het spel zet.
Dat denk ik ook hoor, die gast heeft nog geld zat over :roflol:

Ach ja honderden (zo niet duizenden) mensen zitten in de schuldsanering omdat ze ondoorzichtige producten hebben afgenomen van DSB. Natuurlijk hebben die mensen zelf getekend maar zoals DSB het wil doen voorkomen dat ze mensen in problemen hielpen bleek in de praktijk toch meestal heel anders. Bij de meesten wordt gewoon loonbeslag gelegd en als uiterste maatregel kom je in de schuldsanering.

Degenen die nu een probleemhypotheek hebben en waarvoor al een regeling was getroffen door DSB zullen waarschijnlijk het meest de lul zijn. Afrekenen met de curator wordt waarschijnlijk duurder dan de getroffen regeling.

Volgens mij heeft hij nog wel wat privé vermogen en als hem geen wanbeleid in de schoenen geschoven kan worden blijft dit privé vermogen van hem veilig.

Ik heb ook 2miljoen euro verloren:(, vorig jaar had ik de lotto gewonnen maarja nu moet ik weer een baan zoeken.

Dat lijkt me wel ****ing zuur als dat echt zou gebeuren :roflol: Eindelijk de loterij gewonnen, lekker aan het rentienieren.. gaat je bank failliet en moet je weer werken.

Hij zal best prive vermogen hebben maar zijn levenswerk is pleite en zijn hobby's als AZ, museum en andere zooi zijn hem wel afgenomen. Denk dat onder de streep weinig overblijft voor Schering en zijn vrouw. Een stuk rijker dan de meesten in Nederland maar verder zonder enige status.

Vond het wel heel lief van hem dat hij een museum aan het bouwen was, zodat ik ook lekker van zijn gekochte kunst zou kunnen genieten. Hij had het ook thuis aan de muur kunnen hangen.

:(

• Topic Starter Topic Starter
Vond het wel heel lief van hem dat hij een museum aan het bouwen was, zodat ik ook lekker van zijn gekochte kunst zou kunnen genieten. Hij had het ook thuis aan de muur kunnen hangen.

:(

Nee dat is helemaal niet lief dat hoort bij zijn narcistische inslag. Hij was gek op zichzelf en het naar buiten toe treden met zijn persoonlijkheid.

In de personferentie zei hij nog dat hij het verhaal van de DSB zou gaan verfilmen en een boek over zijn carriere zou schrijven.

Nee dat is helemaal niet lief dat hoort bij zijn narcistische inslag. Hij was gek op zichzelf en het naar buiten toe treden met zijn persoonlijkheid.

In de personferentie zei hij nog dat hij het verhaal van de DSB zou gaan verfilmen en een boek over zijn carriere zou schrijven.
hahaha ja zelfs hieruit gaat hij nog een slaatje slaan :roflol:

Dat lijkt me wel ****ing zuur als dat echt zou gebeuren :roflol: Eindelijk de loterij gewonnen, lekker aan het rentienieren.. gaat je bank failliet en moet je weer werken.

Idd en dan op je knietjes terug om je klote baantje terug te krijgen, terwijl je toen je wegging met je middelvinger omhoog je baas een schop in zijn zak verkocht.

Daar gaat AZ :roflol:
en GEEN dank he........

EDIT, o wacht het ging al naar beneden maar ja das ook te danken aan die lul van een Scheringa ...

Als je zoveel geld wint, zal je toch wel iets slimmer met je geld omgaan hoop ik. :roflol:

AZ blijft gewoon bestaan hoor alleen dan zonder Dirk.
Ik zou mijn centen er niet op zetten! met deze master oplichter :o
wat een fl**ker zeg die kerel, alles om zeep geholpen en dan nog een ander de schuld geven ..

Hou er rekening mee dat deze man aandelen heeft in AZ ...
kan me niet voorstellen dat dat nu wel goed geregeld is.....

Terug
Naar boven