MuscleMeat

Dumbbell pols beugel

JN78

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ben nieuw op het forum en dacht laat ik meteen starten met een vraag :)

Ik heb een hoge dwarslaesie en ben daardoor me hand functie kwijt geraakt.
Nu train ik wel regelmatig maar de dumbbell pols beugel (weet niet hoe ik het anders moet noemen) kan niet meer aan dan de 12kg waar ik nu op zit en ik wil graag verder. Althans de combo mijn hand functie en de beugel kan niet meer hebben. Weet een van jullie misschien van een bestaand systeem wat meer grip / me handen om de stang heen vouwt en me pols stevig houd.

Om te laten zien wat ik nu gebruik hier een tweetal foto's:

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Alvast bedankt voor het lezen.

Groetjes

Jeroen

Ik weet of je hier iets mee kan:

wristHooks_sm.jpg

Zijn standaard wrist hooks.

Anders kun je wellicht het beste zelf iets bedenken en door een handig iemand laten maken. Iets met een grote steun aan je onderarm lijkt me zo. Paar straps erom heen. En misschien het gewicht aan die stellage vast zetten. Als je het gewicht niet zelf vast kunt houden (als ik begrijp wat je bedoel) dat moet je het gewicht maar zo dich mogelijk tegen de pols aan zien vast te maken.

Goede instelling overigens.

Succes. !

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Wazzup,

Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken om ze te laten maken.
Dacht zal eerst is aan de experts vragen of er al zoiets op de markt was.

Bedankt voor je reply als ik ze heb laten maken post ik wel een foto in dit topic, wie weet heeft iemand anders er ook wat aan.

Groetjes

Jeroen

Is ook een beetje moeilijk in te schatten voor een ander. Jij bent degeen die het beste weet waar je het meest aan hebt. Probeer in contact te komen met iemand die handig is om op maat gemaakte onderdelen te fabriceren.

Of zoiets natuurlijk...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(yep, dat is de arm van de terminator :))

Terug
Naar boven