MuscleMeat

Dus ik vraag aan 8 meisjes of ze dit te gespierd vinden:

Wasbeer

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
17%
Vinden alle 8 meisjes (gemiddelde leeftijd 17-18) dat de jongen op deze foto TE gespierd is...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf wat is er met de wereld aan de hand???? Ze vinden vooral de borsten en buikspieren te gespierd...

Meuheuheu :'( Waarom doe ik nog krachttraining? :(

vinden ze niet... je moest vragen wat vind je van dit lichaam

Is ook veel te gespierd, wie wil er nu zo uitzien. Die zat zeker aan de aas.

Ik dacht eerder dat dat een p*ssy magnet fysiek was :D komt wss door de pil :(

is op zich wel een mooi fysiek, perfecte beachboy maar k snap niet dat chicks dat niks vinden.
wat willen ze dan? hangtieten en een blubberbuik? :S

kan ik best geloven voor een meisje van 17/18 ik denk als je in de leeftijd van 20+ gaat zitten er beter resultaat uit komt maar dan kan aan mij liggen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

had sniperx zonder dat hij het wist toch een perfect fysiek

Lol @ mensen die dit een beachboy vinden. :roflol:

Op zo een plaatje is wel erg anders dat dat die meiden een jongen zouden zien die echt zo een lichaam heeft, maarja hoeveel hebben dat er nou..

Ik denk als die 8 meiden die jongen zouden zien en hij ook een goede kop heeft dat de meeste ervan hem echt wel lekker zouden vinden.

Door te vragen 'vind je dit te gespierd?' maak je ongewild al een statement. Je insinueert (subliminaal) dat het normaal is dat ze dit ook vinden. Zoals iemand al zei, 'wat vind je van dit lichaam?' zou waarschijnlijk al positievere reacties opgeleverd hebben.

Had je het aan alle 8 meiden tegelijk laten zien?
Want dan zou je misschien zo'n "meeloop" antwoord kunnen krijgen.

Als de één het niks van, dan de rest ook niet.

Denk ook omdat die zo droog staat, beetje meer vet en hij is een Casa Nova

• Topic Starter Topic Starter
Had je het aan alle 8 meiden tegelijk laten zien?
Want dan zou je misschien zo'n "meeloop" antwoord kunnen krijgen.

Als de één het niks van, dan de rest ook niet.

Nee ik heb ze allemaal apart gevraagd ???

Door te vragen 'vind je dit te gespierd?' maak je ongewild al een statement. Je insinueert (subliminaal) dat het normaal is dat ze dit ook vinden. Zoals iemand al zei, 'wat vind je van dit lichaam?' zou waarschijnlijk al positievere reacties opgeleverd hebben.

Ja dit zou wel kunnen, maar ik zeg er ook gewoon bij dat ik zo wil worden en dan zeggen ze dat ik niet zoooo gespierd moet worden :mad:

Wereld is raar afentoe :p

ze hebben gewoon een hekel aan jou dus toen jij zei dat je ook zo wil worden zeiden ze dat het lelijk is

Vraag het maar eens aan 8 vrouwen ipv 8 meisjes.

vraag het is aan vrouwen ;) met zulke meisjes heb je niets!

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven