AndroidHealthClinic

Dus ik vraag aan 8 meisjes of ze dit te gespierd vinden:

• Topic Starter Topic Starter
Het was inderdaad wel het geval dat elk meisje dat ik vroeg kleine borsten heeft, misschien dat het er toch mee te maken heeft ;)

Btw, met meisje bedoel ik ~18 jaar, een vrouw is voor mij 21+

Alsof meisjes van zichzelf weten wat ze willen. Come on, als je aan een meisje vraagt haar droomman krijg je allemaal dingen zoals gevoelig, romantisch etc. Uiteindelijk gaan ze toch altijd uit met een of andere douchebag die alleen coïtus wilt. Daarom schaar ik mijzelf tegenwoordig ook bij de laatste groep.

Vinden alle 8 meisjes (gemiddelde leeftijd 17-18) dat de jongen op deze foto TE gespierd is...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf wat is er met de wereld aan de hand???? Ze vinden vooral de borsten en buikspieren te gespierd...
8 is niet genoeg om statistisch relevant te zijn, maar je zit ook met een vrij jonge leeftijd waarbij ze nog met jongetjes bezig zijn ipv mannen dus boeit allemaal weinig.

Verder maak jij jezelf wat wijs als je denkt dat vrouwen (in dit geval meisjes) veel belang hechten aan je lichaamsbouw. Beter zorg je voor een goede sociale en financiële status. Combineer dat met een laag vet% als bonus en je hebt ze alle 8 tegelijk.

Dit is toch niet te xtreem.
Als er nou een afbeelding stond van Jay Cutler allee.
Dacht juist dat dit een p*ssy magnet fysiek was.

toch algemeen bekend dat de meeste sexy mannenlijven(no homo) de zwemmers en de voetballers zijn. Waarom denk je dat er nog zoveel vrouwen naar voetbal kijken? Echt niet om hun vent plezier te doen of voor het spelletjes. Zeker de Spaanse nationale ploeg is populair.

Niet té droog. "Slank gespierd" zeg maar.

Het laatste wijf waar ik aandacht aan gaf vond Cannavaro de mooiste "man" in voetbal qua lijf en uitstraling, in tegenstelling tot die faggy CR.

Vraag ze eens of ze dat te gespierd vinden.

Laatst bewerkt:
Het verschilt gewoon, ik heb de indruk dat vrouwen na 25 meer op breder gaan vallen. Aan de andere kant is het wel zo dat echt ziek breed niet erg populair is bij de meeste vrouwen.

17/18 is volgens mij alleen beetje van een sixpack en de rest boeit niet

Cannavaro :heart:
Wel met korter haar hoor.

Maar helaas zien weinig mannen er zo uit, dus maar goed dat een groot deel van de vrouwen daar niet van houdt ;)

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Het verschilt gewoon, ik heb de indruk dat vrouwen na 25 meer op breder gaan vallen.
Zou van nature wel zo moeten zijn.

Maar dat gaat dan vooral om lichaamsbouw en niet zozeer om spieren en definitie.

Het verschilt gewoon, ik heb de indruk dat vrouwen na 25 meer op breder gaan vallen. Aan de andere kant is het wel zo dat echt ziek breed niet erg populair is bij de meeste vrouwen.

Dus dat, vrouwen willen zich gewoon veilig voelen naast iemand die lekker breed is, logisch ook, daar ben je een vrouw voor.

Dus dat, vrouwen willen zich gewoon veilig voelen naast iemand die lekker breed is, logisch ook, daar ben je een vrouw voor.

nochtans geeft research aan dat vrouwen brede mannen juist met onveiligheid door aggressief gedrag verbinden. Even logisch.

Laatst bewerkt:
self-esteem-demotivational-poster-1218241871.jpg

vraag het aan vrouwen met dikke t**ten, smalle tetjes zijn snel gegeneerd door dikkere borsten

Waar! En zelfs als ik probeer uit te leggen dat ik van kleine borsten houd kijken ze je zo aan van zal wel, dit zeg je alleen om me te pleasen. Dat is het enige nadeel van kleine borsten, de eigenares doet er vaak zo onzeker over en dat maakt ze minder mooi. Maar goed ik ga wat offtopic. ;)

Ontopic; vraag het eens niet op het VWO maar op een VMBO, ook dat wil wel eens helpen.

nochtans geeft research aan dat vrouwen brede mannen juist met onveiligheid door aggressief gedrag verbinden. Even logisch.

+1 en meer plausibel als je het aan mij vraagt. Bovendien een man met een goed salaris, mooi huis in een goede buurt biedt meer veiligheid dan een kleerkast 3 hoog achter die net rondkomt van zijn geld.

Het hele gedoe over wat vrouwen willen! Trainen doe je voor jezelf en vrouwen willen dat je er verzorgt uitziet niets meer niets minder.

Goed salaris en eigen huis zie je over het algemeen niet aan iemands uiterlijk he.
Gevoel van onveiligheid en agressiviteit hoeft niet persé negatief te zijn. Vrouwen schijnen namelijk wel eerder verliefd te worden (of zich verliefd te voelen) in spannende situaties.

:D

Vrouwen vallen meer op zelfvertrouwen dan op een goed fysiek.
Een goed fysiek brengt (meestal) meer zelfvertrouwen mee.
???
profit?

Als een vrouw trouwens kan kiezen tussen dezelfde persoon (qua geld, status etc) met een bierbuik of met een goed fysiek is de keuze bijna altijd de 2de denk ik.

Terug
Naar boven