Fitness Seller

Dus ik vraag aan 8 meisjes of ze dit te gespierd vinden:

vraag het aan vrouwen met dikke t**ten, smalle tetjes zijn snel gegeneerd door dikkere borsten

Who gives a shit.

Ligt duidelijk aan de leeftijd, ik ben vaak ook té terwijl het allemaal wel meevalt :o

Ik vind het belangrijker wat 18-jarige chicks ervan vinden dan cougars van in de 40.

ach 99,9% van de 18 jarige jongens gaat dit nooit halen dus lekker boeiend. jij waarschijnlijk ook niet, dus waar maak je je druk om.

vraag het aan vrouwen met dikke t**ten, smalle tetjes zijn snel gegeneerd door dikkere borsten

haha true that, al meerdere keren dat meiden zeiden; jij hebt grotere borsten dan ik haha (*haha kijk mij onzeker zijn over mijn boobsize*)

verkapt-ik-heb-epic-manboobs

Train je voor de wijfen of train je voor jezelf?

Meisjes?

Daarom zit ik achter vrouwen aan.

Wel sick goed fysiek zeg.

Ja die vrouwen zeiken altijd, maar als ze op het strand liggen en er loopt zo´n kerel voorbij dan maken ze drijfzand.

89% doet bb voor meiden, wie wilt nou 17 jarige meiden die zeueren? als je zon fysiek hebt trek je milfs die je 4x achter elkaar ppen man goddamn

Wow ligt het aan mij of leek de titel nou of er dit stond: Dus ik vraag aan een 8 jarige meisje of ze dit gespied vinden

:D:D:D whhaha

^
|

haha, zo las ik het ook. ;p

Vaak het standaardantwoord als haar vriend er niet zo uitziet of als ze beseft dat een vriend met zo'n lichaam voor haar te hoog gegrepen is.

Ontkenning heet dat.

Lol yeah right
Als er van de zomer allemaal tientonners over het strand lopen, en hele magere ecto's en jij loopt er zo bij als in de first post, maak je echt wel (positieve) indruk hoor, gewoon p*ssy magnet fysiek

Terug
Naar boven