MuscleMeat

DVD pumping iron

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
iemand nog een pumping iron originele remastered DVD . ik heb er namelijk 2 . 1 bij harry bestelt 32 eurie en 1 bij free record gekocht voor 10 eurie. 7.50 of misschien ruilen tegen een andere bodybuilding dvd

kun je geloven dat ik pumping iron nog nooit gezien heb, iedereen zegt wel dat het heel motiverend werkt maar geef mij toch maar liever de man van nu...... CUTLER

Hehe Pumping Iron is wel geinig maar ik geef ook de voorkeur aan de heden daagse BB

• Topic Starter Topic Starter
Hij werkt wel motiverend ....vind het toch een beetje de basis dvd van de bodybuilding haha en dat is ie ook :cool:

ik weet het , ga er mijn werk eens van maken. Is toch wel de grondlegger van BB.

bulker zei:
kun je geloven dat ik pumping iron nog nooit gezien heb, iedereen zegt wel dat het heel motiverend werkt maar geef mij toch maar liever de man van nu...... CUTLER

Inleveren die spieren, je bent ze niet waard! ;)

onmisbare fil deze moet je echt wel gezien hebben

en was ook nie vies van blowen ;)

master DVD, al die gasten bij goldsgym! prachtig!

• Topic Starter Topic Starter
nog steeds dubbel

goddamn tommyboy, na 2 jaar ligt dat kreng nog steeds bij je thuis? jij weet wel hoe je je spullen moet bewaren:D

ps. aangezien je de hele avond aan het bumpen bent....wat dacht je......laat ik maar eens mijn oude zolderkamer opruimen?

ff lekker grabbelen in henny huismans oude doos...

5,00 euro incl verzendkosten

Terug
Naar boven