MuscleMeat

dvd's

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Hallo,

Ik weet dat er hier een hoop mensen zijn die films downloaden, en vooral dan via usenet. Nu doe ik dat ook maar eigenlijk allemaal dvd5 dvd's. Nu is de kwaliteit meestal toch wel wat zichtbaar en wil ik graag overstappen op dvd9. Maar nu komt het, waar halen jullie die vandaan? FTD word bijna nooit dvd9 gepost, en een ander goed programma ken ik niet.

Wie kan mij helpen?

ik snap zowieso niet waarom je perse dvd5 wilt aangezien het verschil nauwlijks te merken is. Er worden wel met regelmaat dvd9's gepost...

Ontopic:
Nee sorry weet niet waar ze dvd9's posten

je kunt ook hd films (9-20 gig per stuk) afhalen ;) in ja ab.hdtv ;)

• Topic Starter Topic Starter
b3ta zei:
ik snap zowieso niet waarom je perse dvd5 wilt aangezien het verschil nauwlijks te merken is. Er worden wel met regelmaat dvd9's gepost...

Ontopic:
Nee sorry weet niet waar ze dvd9's posten

je bedoeld dat ik persé dvd9 wil. Nou ik zie het verschil wel duidelijk en irriteer me er regelmatig aan. Voor die 2 uurtjes xtra downloaden heb ik liever perfecte kwaliteit.

@Roxxe:als ik naar ab.hdtv ga heb je waarschijnlijk geen ned. subs. En hd hoeft nog niet, heb nog geen hdtv ;)

Iemand anders nog suggesties?

[Link niet meer beschikbaar]

voila :)

thnx, maar volgens mij is dat niet nederlands ondertiteld, en is zowiezo niet de hoeveelheid die ik gehoopt had. toch karma.

je moet je - gratis - registeren en dan de retentie op 30 dagen zetten - in je opties en tja nl ondertiteling :( ga je ze dan gewoon huren en rippen dan hé?

Ik merk wel dat er op FTD steeds meer DVD9 gepost wordt. Is gewoon wachten denk ik totdat die dual layer dvd schijfjes goedkoper worden, dan zal er vanzelf nog meer gepost worden neem ik aan.

Hope so.

En het is idd wel waar dat ze steeds meer gepost worden.
De duallayer is idd wel wat duurder maar niet heel veel ofzo. op www.dvdd.info/nl/ staan 10 duallayers voor 21,99 te koop. Vind ik toch lang niet gek..

Terug
Naar boven