Hertog_Jan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 506
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ga binnekort bloggen, iedereen die beetje buff is kan bloggen

you name it!nice stuffwanneer gaan we samen wat sexy video's maken?
![]()
thx

Ja klopt, vanwaar weet je dit? En mooi om te horen!Leuk logje om te volgen met die vids, pak maar eens een abbo hierop.
Woon jij niet in het zuiden van het land?
Oow zo! Ja dit is maar een tijdelijk log, zal deze binnekort weer sluiten en verder gaan in me oude log, zal dan nog wel een link plaatsen naar me 'nieuwe' 'oudelog'Had dit in je vorige log gelezen geloof ik. Woon zelf ook in het zuiden.
Je bent trouwens hard vooruit gegaan sinds je vorige log, en zo te lezen heb je ook veel kennis opgedaan qua voeding!

Ben zelf weer sinds maart dedicated bezig, heb aardig wat dingen al behaald in die korte tijd.Hele tijd inactief geweest op het forum en qua sport, maar sinds afgelopen week weer alles opgepakt. Je oude log stond nog tussen mijn geabonneerde topics, via dat log ben ik hier weer terecht gekomen.
Zag dat je inmiddels ook al de dbb-contest hebt gewonnen. nice!
Zit je trouwens in deze regio op school?
Ben zelf weer sinds maart dedicated bezig, heb aardig wat dingen al behaald in die korte tijd.
maart 78kg bij 9-11% bf
juni 85kg bij 8% bf
eind juli 79kg bij 5-6% voor de contest
aug 86,5kg - 9-10% huidige shape
oude shape van vorige zomer weer herpakt alleen voller/groter/zwaarder en droger momenteel.
---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:16 ----------
oude krachtstats herpakt en stuk sterker in algemeen nu.
DL is enigste wat ik niet wil herpakken, zat toen op 200kg dl momenteel maak ik reps op 120-170kg max.

ow sorry, had niet door dat je ook even in de spotlight wou staan.

zuiden van het zuiden, ben bijna een DuitserOh woon je ook in het zuiden ja? Ik woon zelf in Weert!
haha ga binnekort bloggen, iedereen die beetje buff is kan bloggen
lijkt me best nice maar is zoveel moeite! nu gewoon omdat ik 't wel leuk vind, beetje techniek laten beoordelen en een beter zicht op hoe ik train.
you name it!
thx
Ja klopt, vanwaar weet je dit? En mooi om te horen!
sounds like a plan! en anders een van de meeste epische meets ooit, met z'n tweëen..Probleem is alleen dat je fkng ver woont. Wat we moeten doen is een keer met dbb een meet regelen in utrecht. Dan schop ik mijn vriendin die dag eruit. Kom jij gewoon in de begin van de middag, hebben we genoeg tijd om te eten, gamen, eten, trainen, eten, etc. en dan in de avond gaan we met dbb lui stappen en jij kan dan bij mij pitten. Zo hebben we nog tenminste echt goed wat van gemaakt.
Probleem is alleen dat je fkng ver woont. Wat we moeten doen is een keer met dbb een meet regelen in utrecht. Dan schop ik mijn vriendin die dag eruit. Kom jij gewoon in de begin van de middag, hebben we genoeg tijd om te eten, gamen, eten, trainen, eten, etc. en dan in de avond gaan we met dbb lui stappen en jij kan dan bij mij pitten. Zo hebben we nog tenminste echt goed wat van gemaakt.

sounds like a plan! en anders een van de meeste epische meets ooit, met z'n tweëen..
-noobs worden verpulverd
-PR's word gemaakt
-kcals worden weggewerkt
-chicks worden anaal vernedert
-no money? hierrrrrr!! ....

Mocht ik hem zo uitvoeren, moet ik dan volledig op de bench zitten of 1-2 sec. > constant tension met zeg maar de glutes volledig op de bench? thx!

nice!!haha ja tegen elke chick zeggen whaaat no money? hierrrr suck a
maar is goed gaan we binnen kort even fixen
verdomme keun's buik vullen de hele dag gaat me al genoeg kosten![]()
stem even op me voor de contest
welkom brodeze gedachte had ik dus ook, ik vond vond deze manier van squatten een stuk aangenamer ook en ik heb sinds lange tijd nog eens spierpijn in me quads/lies/glutes. Mijn focus ligt ja niet zo zeer op kracht, maar ik hang ook niet graag op plateaus en ik denk dat ik met deze uitvoering met bench eronder wel nog aardig wat progressie kan maken!Een beetje een paused squat, wat nuttig is voor PL.
Voor jou is een squat zonder pause waarschijnlijk nuttiger, waarbij je de bench enkel gebruikt om diepte constant te houden, als bber![]()