AndroidHealthClinic

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Leuk logje om te volgen met die vids, pak maar eens een abbo hierop.

Woon jij niet in het zuiden van het land?

• Topic Starter Topic Starter
Kerel heeft wel smaak te pakken met zijn vids! ;)
haha ga binnekort bloggen, iedereen die beetje buff is kan bloggen :trollface:
lijkt me best nice maar is zoveel moeite! nu gewoon omdat ik 't wel leuk vind, beetje techniek laten beoordelen en een beter zicht op hoe ik train.
nice stuff :D wanneer gaan we samen wat sexy video's maken? :eyebrow:
you name it!
thx :)
Leuk logje om te volgen met die vids, pak maar eens een abbo hierop.

Woon jij niet in het zuiden van het land?
Ja klopt, vanwaar weet je dit? En mooi om te horen!

Had dit in je vorige log gelezen geloof ik. Woon zelf ook in het zuiden.
Je bent trouwens hard vooruit gegaan sinds je vorige log, en zo te lezen heb je ook veel kennis opgedaan qua voeding!

Had dit in je vorige log gelezen geloof ik. Woon zelf ook in het zuiden.
Je bent trouwens hard vooruit gegaan sinds je vorige log, en zo te lezen heb je ook veel kennis opgedaan qua voeding!
Oow zo! Ja dit is maar een tijdelijk log, zal deze binnekort weer sluiten en verder gaan in me oude log, zal dan nog wel een link plaatsen naar me 'nieuwe' 'oudelog' ;)
Is dit de 1ste keer dat je kijkt weer?

Hele tijd inactief geweest op het forum en qua sport, maar sinds afgelopen week weer alles opgepakt. Je oude log stond nog tussen mijn geabonneerde topics, via dat log ben ik hier weer terecht gekomen.
Zag dat je inmiddels ook al de dbb-contest hebt gewonnen. nice!

Zit je trouwens in deze regio op school?

Hele tijd inactief geweest op het forum en qua sport, maar sinds afgelopen week weer alles opgepakt. Je oude log stond nog tussen mijn geabonneerde topics, via dat log ben ik hier weer terecht gekomen.
Zag dat je inmiddels ook al de dbb-contest hebt gewonnen. nice!

Zit je trouwens in deze regio op school?
Ben zelf weer sinds maart dedicated bezig, heb aardig wat dingen al behaald in die korte tijd.
maart 78kg bij 9-11% bf
juni 85kg bij 8% bf
eind juli 79kg bij 5-6% voor de contest
aug 86,5kg - 9-10% huidige shape

oude shape van vorige zomer weer herpakt alleen voller/groter/zwaarder en droger momenteel.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:16 ----------

oude krachtstats herpakt en stuk sterker in algemeen nu.
DL is enigste wat ik niet wil herpakken, zat toen op 200kg dl momenteel maak ik reps op 120-170kg max.

Ben zelf weer sinds maart dedicated bezig, heb aardig wat dingen al behaald in die korte tijd.
maart 78kg bij 9-11% bf
juni 85kg bij 8% bf
eind juli 79kg bij 5-6% voor de contest
aug 86,5kg - 9-10% huidige shape

oude shape van vorige zomer weer herpakt alleen voller/groter/zwaarder en droger momenteel.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 20:16 ----------

oude krachtstats herpakt en stuk sterker in algemeen nu.
DL is enigste wat ik niet wil herpakken, zat toen op 200kg dl momenteel maak ik reps op 120-170kg max.

Somebody's showing off.. :fart:

Oh woon je ook in het zuiden ja? Ik woon zelf in Weert!

Zeg aub niet dat je uit Kerkrade komt :D

haha ga binnekort bloggen, iedereen die beetje buff is kan bloggen :trollface:
lijkt me best nice maar is zoveel moeite! nu gewoon omdat ik 't wel leuk vind, beetje techniek laten beoordelen en een beter zicht op hoe ik train.

you name it!

thx :)

Ja klopt, vanwaar weet je dit? En mooi om te horen!

Probleem is alleen dat je fkng ver woont. Wat we moeten doen is een keer met dbb een meet regelen in utrecht. Dan schop ik mijn vriendin die dag eruit. Kom jij gewoon in de begin van de middag, hebben we genoeg tijd om te eten, gamen, eten, trainen, eten, etc. en dan in de avond gaan we met dbb lui stappen en jij kan dan bij mij pitten. Zo hebben we nog tenminste echt goed wat van gemaakt.

Probleem is alleen dat je fkng ver woont. Wat we moeten doen is een keer met dbb een meet regelen in utrecht. Dan schop ik mijn vriendin die dag eruit. Kom jij gewoon in de begin van de middag, hebben we genoeg tijd om te eten, gamen, eten, trainen, eten, etc. en dan in de avond gaan we met dbb lui stappen en jij kan dan bij mij pitten. Zo hebben we nog tenminste echt goed wat van gemaakt.
sounds like a plan! en anders een van de meeste epische meets ooit, met z'n tweëen..
-noobs worden verpulverd
-PR's word gemaakt
-kcals worden weggewerkt
-chicks worden anaal vernedert
-no money? hierrrrrr!! ....

Ja, lijkt me een goed plan ik slaap wel op de wc :D

sounds like a plan! en anders een van de meeste epische meets ooit, met z'n tweëen..
-noobs worden verpulverd
-PR's word gemaakt
-kcals worden weggewerkt
-chicks worden anaal vernedert
-no money? hierrrrrr!! ....

haha ja tegen elke chick zeggen whaaat no money? hierrrr suck a :roflol:
maar is goed gaan we binnen kort even fixen :)

Ja, lijkt me een goed plan ik slaap wel op de wc :D

verdomme keun's buik vullen de hele dag gaat me al genoeg kosten :roflol:

Waarom heb ik hier nog geen abbo? :dunno:

Abbo!!! :D

Mocht ik hem zo uitvoeren, moet ik dan volledig op de bench zitten of 1-2 sec. > constant tension met zeg maar de glutes volledig op de bench? thx!

Een beetje een paused squat, wat nuttig is voor PL.
Voor jou is een squat zonder pause waarschijnlijk nuttiger, waarbij je de bench enkel gebruikt om diepte constant te houden, als bber :D

haha ja tegen elke chick zeggen whaaat no money? hierrrr suck a :roflol:
maar is goed gaan we binnen kort even fixen :)

verdomme keun's buik vullen de hele dag gaat me al genoeg kosten :roflol:
nice!!
Waarom heb ik hier nog geen abbo? :dunno:

Abbo!!! :D
stem even op me voor de contest:P welkom bro
Een beetje een paused squat, wat nuttig is voor PL.
Voor jou is een squat zonder pause waarschijnlijk nuttiger, waarbij je de bench enkel gebruikt om diepte constant te houden, als bber :D
deze gedachte had ik dus ook, ik vond vond deze manier van squatten een stuk aangenamer ook en ik heb sinds lange tijd nog eens spierpijn in me quads/lies/glutes. Mijn focus ligt ja niet zo zeer op kracht, maar ik hang ook niet graag op plateaus en ik denk dat ik met deze uitvoering met bench eronder wel nog aardig wat progressie kan maken!

utrecht....ik ben erbij! (nadat jullie voldoende tijd samen hebben gehad)

Arms-Calves

Hammer-curl
10x14KG
10x18KG
10x22KG

21'en
1x20KG
1x40KG
1x40KG
1x30KG video

Skull crushers
15x30KG
15x30KG
12x40KG
12x40KG
12x40KG

1 Arm preacher DB-curl
10x12KG
10x16KG
8x20KG

Reverse-grip pushdown ss Rope pushdown
5 sets > 12-15 reps > 15 a 25kg

1 Arm standing concentration curl
12x12KG
10x16KG
10x16KG

Toe-presses /half seated
15x40KG
15x80KG
12x120KG
3x10x140KG

extra
Reverse-grip BB-curl
15x30KG
20x30KG
20x30KG

Comments:
Had nog energie over, heb bij bepaalde sets het aantal sets beperkt om een over pomp gevoel te voorkomen.
Wou eigenlijk nog weighted dips doen en hier nog een video van posten maar er was een groep van 3 een hele poos bezig, toen ze klaar waren was ik net klaar met tri's:o
Nu dus alleen een video van 1 set 21'en - kan niet eens me reps tellen meer lol

http://www.youtube.com/watch?v=cDelMDr2lls&feature=youtu.be

Terug
Naar boven