MuscleMeat

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Just a question bro.. Heb je al gekuurd in het verleden? Want je hebt echt een sick fysiek!:D

Just a question bro.. Heb je al gekuurd in het verleden? Want je hebt echt een sick fysiek!:D
Ik weet 99,999% zeker dat Koen niet gekuurd heeft...sinds het uitging met zijn girlfriend is Koen een dedicated MF'er geworden...

• Topic Starter Topic Starter
LEGDAY

warm-up
5min. stretchen

Bench Squat > eerste keer met bench
15xbw
10x60KG
10x90KG
10x120KG video
8x150KG VPR video
5x170KG PR video

Walking DB-lunges (8 stappen p.been)
8x14KG
8x20KG
8x26KG
8x22KG ss 8x16KG ss 2x8xbw

Toe-press
15x40KG
12x100KG
12x140KG
20x180KG
4x15x180KG

Leg-extension
6x12x45KG

Comments:
Training op 1 meal, zoals gewoonlijk maar was wat laat in de gym waardoor ik nu pas 2 meals heb gehad. Pak vandaag een dag onder onderhoud pakweg 2500-2700kcals

Tijdens de warm up met squat zat er iets vast in bovenbeen/glute probeerde het te ontzien door een bredere stance te nemen maar tevergeefs, zodra ik onder parralel ging kreeg ik een steek. Dus dan maar bench squats, qua diepte ben ik ook nog wel meer dan tevreden! Ga ik vaker doen

7x120kg - geheugen vol
yeshh squatting on britney spears
http://www.youtube.com/watch?v=Z1NnYaxVTzY&feature=youtu.be

8x150kg
http://www.youtube.com/watch?v=kJkc8tjlpKc&list=UU8yLNO1S7JiO-d6ksbkgdUQ&index=3&feature=plcp

5x170kg
http://www.youtube.com/watch?v=m2RahbB7I38&list=UU8yLNO1S7JiO-d6ksbkgdUQ&index=1&feature=plcp

Ziet er goed uit. Alleen als je nu eens epic hard je core stabiliseert elke keer als je die DB omhoog brengt bij front raises. Geef je en je abs op hun fl**ker, en isoleer je je front delts meer. Want je gebruikt best veel momentum.. (zal ook met 't gewicht te maken hebben ofc..)
klopt, -20kg is me form een stuk beter en als ik +-6-12kg neem is de ROM tot above head waarbij ik me traps nog eens mee aanspreek, zo varieer ik altijd.
Ik weet 99,999% zeker dat Koen niet gekuurd heeft...sinds het uitging met zijn girlfriend is Koen een dedicated MF'er geworden...
njah er zijn zo'n 8 maanden overheen gegaan voordat ik weer 100% dedicated werd, moes eerst het verlies eruit drinken..beta as phuck!
leuke periode wel, deze winter ga ik iets losser weer met andere woorden 1maal in de maand een drankje ofzo, niet meer zo losbannig als toen, maar heb er momenteel nog geen behoefte aan of iets dergelijks.

Sick fysiek, sicke stats en mooie filmpjes! Echt erg nice. Maar wtf dude, britney spears in de gym en je hebt je eigen muziek niet mee? Draaien ze altijd dat soort crap in je gym?

Sick fysiek, sicke stats en mooie filmpjes! Echt erg nice. Maar wtf dude, britney spears in de gym en je hebt je eigen muziek niet mee? Draaien ze altijd dat soort crap in je gym?
Dankje Jorin! Heb altijd me eigen muziek alleen als ik opneem kan ik ja niet luisteren he;) Valt wel mee, ik hoorde het pas toen ik de video thuis terug keek hahah

Ik heb vernomen dat Keun creatine gebruikt.... :eek:

Dikke sq sessie koen

echt dikke squat man!

• Like
Waarderingen: KEUN
Mooi stel PR's Koen! Ziet er weer goed uit!:thumbs:

• Like
Waarderingen: KEUN
Gave filmpjes weer keun! je bent een voorbeeld voor velen :thumb:

Zullen we maar een keer een echt filmpje opnemen? Ik kan ook full HD filmen met die camera.
Dan het je dat gezeur niet dat je geheugen steeds vol loopt :D

Je laat de benefit van de box wel compleet wegvallen. Je tikt h'm nauwelijks aan en je bent ook meteen weer weg. Het is de bedoeling echt te gaan zitten, spanning te bouwen en te houden en dan terug naar boven te gaan.

Gave filmpjes weer keun! je bent een voorbeeld voor velen :thumb:

Zullen we maar een keer een echt filmpje opnemen? Ik kan ook full HD filmen met die camera.
Dan het je dat gezeur niet dat je geheugen steeds vol loopt :D
Dankjewel P - en dat is indd een leuk idee voor in de toekomst een keer!
Je laat de benefit van de box wel compleet wegvallen. Je tikt h'm nauwelijks aan en je bent ook meteen weer weg. Het is de bedoeling echt te gaan zitten, spanning te bouwen en te houden en dan terug naar boven te gaan.
thx voor je feedback Hervee! zulke lifts zijn niet echt de dingen waar ik mij in verdiep, maar als je volledig zit op de box/bench verlies je dan niet juist je spanning? hoe dan ook iets anders, ik was bij bepaalde oefeningen aan het denken om gedeeltelijk partial reps te pakken..volg IFBB Jason Huh al een poos online en ben vrij benieuwd naar deze aanpak van verkorte ROM's op bepaalde oefeningen. terug naar de squat, vond deze uitvoering namenlijk erg fijn aanvoelen hoewel het qua diepte niet veel verschilt in diepte tov. me reguliere squat, ook de belasting vond ik wat aangenamer:rolleyes:

update pic. - shape verbeterd gelijk als ik een dag lager in kcals zit.
50gr protein en 125gr carbs minder als normaal gister > 2500kcals
vandaag boven onderhoud weer rond 3200-3500kcals

koud genomen, bodyweight 86,5kg gewicht nuchtere maag.
n2bghg.jpg

Laatst bewerkt:
You're indeed not a human being!

pfff jaloers. ziet er ech bruut uit!

Nee, het is net de 'kunst' om spanning te leren houden op de box. Succes met het uitzoeken van die nieuwe methoden en oefeningen. Go bro.

Chest

warm-up
stretchen LB/hips/delts
5-10min.

Flat-BP
15x50KG
10x90KG
6x120KG
6x120KG
5x120KG
6x120KG video
5x120KG VPR aan totaal aantal reps

Incline-BP
10x70KG
10x80KG
8x95KG
8x85KG
10x75KG

Wide Chest-press (plate loaded)
15x60KG
12x100KG
12x100KG
12x80KG

Flat Cable-flyes
15x10KG
3x12x12,5KG

Abs
1 legged leg-raises >leunend op dip bars
plank
vacüum
DB side-bend (breathing technique)
Cable side-bend (breathing technique)
Cable trunk-twist (breathing technique)

Comments:
Probeerde voor 5x6x te gaan, net niet gelukt. Al met al tevreden over banksessie en overall workout.

http://www.youtube.com/watch?v=cmHaYJH2_6Q&feature=youtu.be

appreciated bro's!

Nee, het is net de 'kunst' om spanning te leren houden op de box. Succes met het uitzoeken van die nieuwe methoden en oefeningen. Go bro.
Mocht ik hem zo uitvoeren, moet ik dan volledig op de bench zitten of 1-2 sec. > constant tension met zeg maar de glutes volledig op de bench? thx!

Kerel heeft wel smaak te pakken met zijn vids! ;)

nice stuff :D wanneer gaan we samen wat sexy video's maken? :eyebrow:

Nette bench man !

Terug
Naar boven