Levii
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet 99,999% zeker dat Koen niet gekuurd heeft...sinds het uitging met zijn girlfriend is Koen een dedicated MF'er geworden...Just a question bro.. Heb je al gekuurd in het verleden? Want je hebt echt een sick fysiek!![]()
klopt, -20kg is me form een stuk beter en als ik +-6-12kg neem is de ROM tot above head waarbij ik me traps nog eens mee aanspreek, zo varieer ik altijd.Ziet er goed uit. Alleen als je nu eens epic hard je core stabiliseert elke keer als je die DB omhoog brengt bij front raises. Geef je en je abs op hun fl**ker, en isoleer je je front delts meer. Want je gebruikt best veel momentum.. (zal ook met 't gewicht te maken hebben ofc..)
njah er zijn zo'n 8 maanden overheen gegaan voordat ik weer 100% dedicated werd, moes eerst het verlies eruit drinken..beta as phuck!Ik weet 99,999% zeker dat Koen niet gekuurd heeft...sinds het uitging met zijn girlfriend is Koen een dedicated MF'er geworden...
Dankje Jorin! Heb altijd me eigen muziek alleen als ik opneem kan ik ja niet luisteren heSick fysiek, sicke stats en mooie filmpjes! Echt erg nice. Maar wtf dude, britney spears in de gym en je hebt je eigen muziek niet mee? Draaien ze altijd dat soort crap in je gym?
Valt wel mee, ik hoorde het pas toen ik de video thuis terug keek hahahDankjewel P - en dat is indd een leuk idee voor in de toekomst een keer!Gave filmpjes weer keun! je bent een voorbeeld voor velen
Zullen we maar een keer een echt filmpje opnemen? Ik kan ook full HD filmen met die camera.
Dan het je dat gezeur niet dat je geheugen steeds vol loopt![]()
thx voor je feedback Hervee! zulke lifts zijn niet echt de dingen waar ik mij in verdiep, maar als je volledig zit op de box/bench verlies je dan niet juist je spanning? hoe dan ook iets anders, ik was bij bepaalde oefeningen aan het denken om gedeeltelijk partial reps te pakken..volg IFBB Jason Huh al een poos online en ben vrij benieuwd naar deze aanpak van verkorte ROM's op bepaalde oefeningen. terug naar de squat, vond deze uitvoering namenlijk erg fijn aanvoelen hoewel het qua diepte niet veel verschilt in diepte tov. me reguliere squat, ook de belasting vond ik wat aangenamerJe laat de benefit van de box wel compleet wegvallen. Je tikt h'm nauwelijks aan en je bent ook meteen weer weg. Het is de bedoeling echt te gaan zitten, spanning te bouwen en te houden en dan terug naar boven te gaan.

Mocht ik hem zo uitvoeren, moet ik dan volledig op de bench zitten of 1-2 sec. > constant tension met zeg maar de glutes volledig op de bench? thx!Nee, het is net de 'kunst' om spanning te leren houden op de box. Succes met het uitzoeken van die nieuwe methoden en oefeningen. Go bro.