Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wrist-wraps maar dan nog, het probleem licht zich een stuk complexer.Je training gaan wel goed he keun?
Ziet er allemaal goed uit ik heb ook dat me polsen erg zwak zijn bij mij helpt t met cgbp erg op wristwraps te kopen wat vergil ookal adviseerde
Ik heb wrist-wraps maar dan nog, het probleem licht zich een stuk complexer.
Carpelfap syndroom houd in dat me zenuw word afgekneld door m'n pezen.
Trainingen gaan lekker indeed!

rond 2800-3700kcals - varieerd een beetje, gister zat ik onder de 3000kcals, werkdag en had niet de mogenlijkheid om veel te eten. Vandaag zal ik rond 3500kcals zitten.Gaat weer lekker zo te zien Keun!
Hoe zit je voeding nu?

thx P!
me kracht is overall goed voorruit gegaan - had het gevoel dat ik makkelijk de 100kg kon cleanen! presses met leg drivesterke mp man! krijg je die 80kg nog makkelijk gecleand of is dat best zwaar?

thanks, wil dit overigens best blijven doen als het gewaardeerd word!Wouw sterke schouders man, leuk ook dat je al die video's post.
haha nee hij deed wel wat hoor, alleen was die net klaar met z'n sets..lekker bezig hoor!
bij eerste en tweede vid zit er een ecto achter je niks te doen![]()
thx bro
doe normaal alles staand, presses meestal zittend en nu dus staande variaties genomen. Zowiezo bij MP de stabilisatie van je core maar goed ik heb zo'n 6 maanden geen MP gedaan, dus was erg fijn dat de form etc. goed ging en gelijk een PR erbij.Sick die MP Keun! Een reden waarom je alles staand doet en niet zittend?