eatitraw92
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
VANAF 24 NOVEMBER HEB IK EEN ANDER SCHEMA, GELIEVE NAAR PAGINA 8 TE SURFEN 
Hallo, ik heb besloten een log bij te houden.
Foto's van waar ik nu ben kun je vinden in mijn gallerij.
Ik doe gewoon standaard Rippetoe met Chins en Dips.
D.w.z:
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
2x8 Dips
Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing Military Press
3x5 Pendlay Rows
2x8 Chin-ups
Momenteel weeg ik 65 kilo op 1 meter 79, met een vetpercentage van 8%.
Vandaag ben ik voor het eerst wezen knallen.
--------
Maandag 23 Juni 2008
Rippetoe's schema is behoorlijk kort. Eer ik goed in de weightlifting-mood kwam was ik alweer uit de gym.
Stats van vandaag:
Squat: 35 kilo
Bench Press: 30 kilo
Deadlifts: 35 kilo
Dips: 12 kilo weerstand
De stang voelde best zwaar aan toen ik een paar warm-ups deed. Dus daar komen wel een paar kilotjes bij.
De stats zijn niet zo schrikbarend, zelfs aan de erg lage kant. Ik zeg ook eerlijk dat ik van mezelf niet sterk ben. Maar aan de andere kant vind ik het wel cool op een bepaalde manier om zo te beginnen aan de bodem. Ik denk dat ik later vol trots dan terug kan kijken.
Ik had het gevoel dat ik niet het volledige gewicht had gepakt wat ik kon, maar dit vond ik ok, want ik wil niet te hard van stapel lopen en het rustig opbouwen.
Tijdens de squats voelde ik nauwelijks m'n quadriceps alleen m'n hamstrings nogal erg.
Bench Press ging lekker. Bij de deadlifts voelde ik m'n hamstrings weer erg. Denk dat de hamstrings nogal moeten ontwikkelen. Dips gingen ook goed, behalve dat ik tijdens de tweede set ineens een beetje pijn aan mn elleboog kreeg.
Waarschijnlijk foute form gebruikt.
Verheug me op workout B, en alvast de eerste verhoging van de squat!

Hallo, ik heb besloten een log bij te houden.
Foto's van waar ik nu ben kun je vinden in mijn gallerij.
Ik doe gewoon standaard Rippetoe met Chins en Dips.
D.w.z:
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
2x8 Dips
Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing Military Press
3x5 Pendlay Rows
2x8 Chin-ups
Momenteel weeg ik 65 kilo op 1 meter 79, met een vetpercentage van 8%.
Vandaag ben ik voor het eerst wezen knallen.
--------
Maandag 23 Juni 2008
Rippetoe's schema is behoorlijk kort. Eer ik goed in de weightlifting-mood kwam was ik alweer uit de gym.
Stats van vandaag:
Squat: 35 kilo
Bench Press: 30 kilo
Deadlifts: 35 kilo
Dips: 12 kilo weerstand
De stang voelde best zwaar aan toen ik een paar warm-ups deed. Dus daar komen wel een paar kilotjes bij.
De stats zijn niet zo schrikbarend, zelfs aan de erg lage kant. Ik zeg ook eerlijk dat ik van mezelf niet sterk ben. Maar aan de andere kant vind ik het wel cool op een bepaalde manier om zo te beginnen aan de bodem. Ik denk dat ik later vol trots dan terug kan kijken.
Ik had het gevoel dat ik niet het volledige gewicht had gepakt wat ik kon, maar dit vond ik ok, want ik wil niet te hard van stapel lopen en het rustig opbouwen.
Tijdens de squats voelde ik nauwelijks m'n quadriceps alleen m'n hamstrings nogal erg.
Bench Press ging lekker. Bij de deadlifts voelde ik m'n hamstrings weer erg. Denk dat de hamstrings nogal moeten ontwikkelen. Dips gingen ook goed, behalve dat ik tijdens de tweede set ineens een beetje pijn aan mn elleboog kreeg.
Waarschijnlijk foute form gebruikt.
Verheug me op workout B, en alvast de eerste verhoging van de squat!
Laatst bewerkt:

Maar je moet ergens beginnen kerel, en zeker in het begin zal je snel groeien. Eerste paar maandjes ff doorbijten, dan kom je in het ritme.. Trainen is gewoon geweldig, zal je zeker nog ervaren.