AndroidHealthClinic

EatItRaw92's Rippetoe Log!

Vandaag:

Was nogal vrij afgeleid etc, omdat ik vanmiddag mijn ex in de stad zag lopen met een andere jongen, dus ik fiets naar de gym om t even van mij af te schudden, wie komt daar op in-take gesprek, jawel zij dus :P.

Dat is zwaar ****ed up, haal er je kracht uit zou ik zeggen... EN train harder dan hard, let the b*ch know what she's missing :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Dat is zwaar ****ed up, haal er je kracht uit zou ik zeggen... EN train harder dan hard, let the b*ch know what she's missing :cool:

Dank je, ik heb er zeker al goede motivatie uitgehaald.

Dankjewel broekie, veel succes met Muay Thai het is een mooie sport.

Net weer terug van workout B. Ik dacht schrijf even snel in mijn logje terwijl de rijst staat te koken.

Squat: 45kg, ging goed, voelde weer mijn onderrug goed geprikkeld.

Standing Military Press: 21,25kg. Ging ook goed.

Pendlay Rows: 28,75kg, wat een oefening is dit toch. Ik ben altijd bekaf na de pendlay rows omdat ze vrij veel van mij vragen. En ik voel de spieren niet echt, meer mijn hele lichaam die dat ding omhoog zwiept, ik ga de volgende keer eens alleen met de bar een setje doen en kijken of ik ze dan wel goed voel, als dat zo is dan verlaag ik hem naar 20 en ga zo verder want volgens mij neem ik teveel hooi op mijn vork.

Maar het was zeker een geslaagde training, en nu wat eten want ik heb bere honger.

Vandaag superlekkere training,
Squat: 46,25kg
Bench Press: 35kg
Deadlift: 40kg
Dips: 8 kg weerstand.
Niet echt veel om op of aan te merken. :D

Laatst bewerkt:
Vandaag superlekkere training,
Squat: 46,35kg
Bench Press: 35kg
Deadlift: 40kg
Dips: 8 kg weerstand.
Niet echt veel om op of aan te merken. :D
Jij bent er vroeg bij geweest, als je op zondagochtend 11.15 al getraind heb :D Maar lekker man, ga zo door. Hoe kom je trouwens uit op 46,35 kilo op de squat :D? schijven van 50 gram op jullie gym ;)

Ja ik ben een echt ochtend-mens.

Sorry die 46,35kg hoort 46,25 te zijn. 1,25kg is het laagste gewicht dat we hebben.

goed bezig!

Toen ik heir vandaag wilde kijken met welke stats ik vandaag ging trainen waren ze aant verplaatsen. Dus ik heb de stats gegokt en ze waren precies goed :D

Al in al was het best een slechte training, ik was er met een vriend en was dus niet zo gefocused.

Squat: 47,5kg
Military Press: 22,5kg
Pendlay Rows: 20kg
Chin-ups: 7kg weerstand, ik denk niet dat ik hem de volgende training kan verhogen want het was vandaag vrij zwaar.

Toen ik heir vandaag wilde kijken met welke stats ik vandaag ging trainen waren ze aant verplaatsen. Dus ik heb de stats gegokt en ze waren precies goed :D

Al in al was het best een slechte training, ik was er met een vriend en was dus niet zo gefocused.

Squat: 47,5kg
Military Press: 22,5kg
Pendlay Rows: 20kg
Chin-ups: 7kg weerstand, ik denk niet dat ik hem de volgende training kan verhogen want het was vandaag vrij zwaar.

is al redelijk toch?

Qua stats is er ook helemaal niks slechts aan, alleen niet goed op vorm gelet, en voelde me niet echt in de flow. Maar morgen beter!

Aaaaah vandaag heerlijke training.
Lekker ge-focused!

Begon met 20kg Squat warm-up, daarna 30kg. Allebei 8 herhalingen.

Toen had ik zoiets van 'volgens mij ben ik fout bezig, want altijd als ik 1.25kg erbij doe dan is dat aan een kant'. Dus vanaf nu heb ik mij voorgenomen elke training 2.5kg erbij te doen, en als het niet gaat 1 training wachten.

Vandaag had ik dus overal 2.5kg erbij gedaan.

Squat: 50 kilo, lekkere diepe squat, 1 keer ass-to-the-grass. Voelde mijn billen hierbij erg. Mijn onderrug was door deze relatief zware squat zeer goed geprikkeld.

Bench Press: 37.5kg, ging ook zeer lekker.

Deadlift: 42.5kg, vind het nog altijd jammer dat de deadlift maar 1x5 is.

Dips: 7 kg weerstand, vind het wel nu zwaar worden net als met de chins, maar ik probeer door te gaan.

mooie training!

Ok weer terug van training!
Deze training was ook weer super.

Squat: 55kg, hij was heel zwaar, ik probeer volgende training met 2,5kg te verhogen maar weet niet of dit zal lukken, maar ik zal mijn best doen en veel eten en slapen.
Bij het onder de stang door duiken ben ik nogal verkeerd gegaan met mijn rechterschouder ik had er ineens een scherpe pijn.

Military Press: 25kg, voelde de spieren dit keer goed! Mijn rechterschouder deed nog altijd pijn van de squat maar dit trok weg na het 2e setje.

Pendlay Rows: eindelijk heb ik deze onder de knie, met 22,5kg.

Chin-ups: heb 6 kg weerstand geprobeert maar het lukte me niet, daarom dus weer op 7 verder gegaan, volgende training beter.

Naderhand een lekker saunatje gepakt dus ik zit hier nu met een relaxte glimlach mijn 2 blikken tonijn en 3 stukken fruit te eten. :)

Ok weer terug van training!
Deze training was ook weer super.

Squat: 55kg, hij was heel zwaar, ik probeer volgende training met 2,5kg te verhogen maar weet niet of dit zal lukken, maar ik zal mijn best doen en veel eten en slapen.
Bij het onder de stang door duiken ben ik nogal verkeerd gegaan met mijn rechterschouder ik had er ineens een scherpe pijn.

Military Press: 25kg, voelde de spieren dit keer goed! Mijn rechterschouder deed nog altijd pijn van de squat maar dit trok weg na het 2e setje.

Pendlay Rows: eindelijk heb ik deze onder de knie, met 22,5kg.

Chin-ups: heb 6 kg weerstand geprobeert maar het lukte me niet, daarom dus weer op 7 verder gegaan, volgende training beter.

Naderhand een lekker saunatje gepakt dus ik zit hier nu met een relaxte glimlach mijn 2 blikken tonijn en 3 stukken fruit te eten. :)

:) goed bezig kerel

Vandaag:

57kg squat, was erg zwaar, ik probeer volgende training 60kg, als het me niet lukt doe ik hetzelfde als vandaag, maar denk wel dat het me zal lukken want de vorige training zei ik dit ook :)

Bench Press: 40kg, ging goed.

Deadlift: 45kg, ging ook super

Dips: 6kg weerstand

Uiterlijk gaat ook goed, mijn boxershorts moeten een maat groter, die die ik nu heb en eerst nogal ruim zaten zijn nu strak en trekken naar boven op, als ware een string :gay:

Net nog even gewogen en ik weeg nu 70.8kg.
Weliswaar na 1 kilo magere kwark, maar toch, die 66 was ook 'savond voor t naar bed gaan.
Mijn doel dit jaar was 74kg, denk wel zeker dat ik dit ga halen, nog tijd zat.
Vandaag niet kunnen trainen (werk), ik ga zondag weer.

Oke, en hoe oud ben je?

Terug
Naar boven