AndroidHealthClinic

EatItRaw92's Rippetoe Log!

Net nog even gewogen en ik weeg nu 70.8kg.
Weliswaar na 1 kilo magere kwark, maar toch, die 66 was ook 'savond voor t naar bed gaan.
Mijn doel dit jaar was 74kg, denk wel zeker dat ik dit ga halen, nog tijd zat.
Vandaag niet kunnen trainen (werk), ik ga zondag weer.
Gaat de goede kant op dus! Proficiat, en nu volhouden :)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag superlekkere training.

Squat: 60kg
Military Press: 27.5kg
Pendlay Rows: 25kg
Chin-ups 6kg weerstand, het eerste setje deed ik 5 kg weerstand maar ik begon erg te shaken terwijl ik me optrok.

Verder niet echt iets aan toe te voegen.

Vandaag superlekkere training.

Squat: 60kg
Military Press: 27.5kg
Pendlay Rows: 25kg
Chin-ups 6kg weerstand, het eerste setje deed ik 5 kg weerstand maar ik begon erg te shaken terwijl ik me optrok.

Verder niet echt iets aan toe te voegen.
Lekker man, ga zo door!

inderdaad goed bezig!

Vandaag weer een goede training!

Squat: 62.5kg, bij de laatste reps was t wel ff blazen maar t ging!

Bench Press: 42.5kg, bij de tweede set kreeg ik een tip van iemand die bij mijn gym traint om het was smaller vast te pakken, omdat ik hem nu erg breed vasthad, 't ging zo stukken beter!

Deadlift: 47.5.kg, alhoewel ik nog altijd niet echt veel voel en de neiging krijg er meer van te doen :P

Dips: 5 kg weerstand, wonderbaarlijk genoeg ging deze met dit gewicht ook super!

Als je bij bepaalde oefeningen niet de neiging krijgt meer te doen, moet je meer eten, wordt je sterker van :D Ik train met een maat van mij en doe dezelfde oefeningen, alleen ik ga echt veel sneller qua gewichten omhoog puur en alleen doordat ik een perfect uitgewerkt voedselschema heb (3425 kc) en me eraan houd!

Ik heb ook een uitgewerkt voedingschema, alleen is het een soort van 'minimum' , dus ik eet ernaast ook nog wel wat :)

Als je interesse hebt kan ik hem posten?

Doe es!

mooi getraind!

2310300-100x100-554803b3e242e2dd9a795243776d8dd6.jpg

Ik heb hem extra zo gemaakt dat ik soms wat minder kan eten ofzo, want met het werk zijn er altijd nog obstakels tussen mij en mijn eten, maar meestal houd ik dit wel aan, soms eet ik ook een beetje meer maar ik ga er zeker goed op.

Die eieren moeten jullie effetjes eruit rekenen, want die eet ik niet meer omdat mijn moeder niet wil dat ik eieren kook (laatst was ik vergeten ze ervanaf te halen dus waren ze ontploft :P)

1900kcal is veel te weinig imo, 20kcal per lbs, dat is dus 44 kcal per kg. :thumbs:

Ik heb die optelsom van de stickys in de voedingsectie gedaan, zo kwam ik op mijn onderhoud uit.

Ow, nouja ik had ergens wat anders gelezen.

Ik ga er vanaaf ff naar kijken en zal je adviseren, nu ga ik naar het park!

Je onderhoud op 1900 klopt, regels om te groeien zijn bijvoorbeeld Onderhoud + 500 kc (voor training) + 20%, of onderhoud maal 1,55.

Nu zie ik dat jij op 4700 kc per dag zit :meal:? De t*ring, das echt veel! Volgens mij zelfs teveel. Om 11.00 300 gram tonijn, 250 gram aardbeijen, jus en 2 bananen!?!?! Ziek :P En 2 uur later weer 6 volkoren boterhammen met kaas en mosterd, wil je echt zeggen dat je dat elke dag wegkrijgt? Zo ja, respect !! :woot:

Je onderhoud op 1900 klopt, regels om te groeien zijn bijvoorbeeld Onderhoud + 500 kc (voor training) + 20%, of onderhoud maal 1,55.

Nu zie ik dat jij op 4700 kc per dag zit :meal:? De t*ring, das echt veel! Volgens mij zelfs teveel. Om 11.00 300 gram tonijn, 250 gram aardbeijen, jus en 2 bananen!?!?! Ziek :P En 2 uur later weer 6 volkoren boterhammen met kaas en mosterd, wil je echt zeggen dat je dat elke dag wegkrijgt? Zo ja, respect !! :woot:

Ja, het kost moeite, maar t lukt.
Het rare is dat ik tussendoor soms best honger heb eigenlijk :P
Die tonijn is vrij makkelijk mijn strot af te krijgen met melk (ik stop een groot stuk in mijn mond, neem en slok melk en kauw) de aardbeien vind ik echt lekker dus die krijg ik ook zo weg (soms eet ik ze met blaadjes) en die jus drink ik na de maaltijd in 1 keer weg. Die 2 bananen is eigenlijk gewoon twee stukken fruit, ik eet meestal kiwis omdat ik die superlekker vind, hier gaan er wel 3-4 van weg (ik eet deze maaltijd op t werk dus kan direct kopen!)

En het is ook niet echt teveel, want ik ben niet in vet gestegen de afgelopen maand, ik heb nog altijd hetzelfde vetpercentage, maar ben wel duidelijk gegroeid qua spiermassa.

Laatst bewerkt:
Vandaag weer lekker getraind! Ik had alleen gister en eergister nogal slecht gegeten omdat ik naar de stad ging, dus dat merkte ik wel hehe :P.

Squat: 65kg, ging prima, ik vind het grappig dat ik bij elke training denk dat ik t de volgende keer misschien niet kan verhogen omdat ik het zwaar vind maar het toch gewoon doe. Interessant.

Military Press: Ik heb geprobeerd te verhogen naar 30kg maar mijn vorm gaat erg achteruit (ik smokkel heel veel met mijn rug), volgens mij heb ik nog altijd teveel hooi op mijn vork want mijn schouders zijn niet erg sterk, heb vandaag dus 27.5kg gedaan en ga de volgende training hetzelfde doen, want ik wil wel de spieren goed voelen en de vorm super hebben.

Pendlay Rows: 27.kg, ging wel gewoon prima.

Chin-ups met 5kg weerstand ging ook lekker, lekkere pomp derna.

Daarna effe saunatje gepakt, en vanavond een zonnebankje! Wat hou ik toch van bb :)

Is dat niet verschrikkelijk warm met dat benauwde weer? Ga dan lekker zwemmen ofzo ;)

ontopic: goeie training, doe je wel goed opwarmen voor military press? Dan gaat het stukke makkelijker :thumbs:

Terug
Naar boven